Manual

Αυτό ακριβώς φέρεται να δήλωσε ο επικεφαλής της M GmbH, Frank van Meel για το μέλλον της μετάδοσης κίνησης στα M μοντέλα της BMW. Συγκεκριμένα, ο van Meel είπε ότι ο ανταγωνισμός μεταξύ του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DCT και των απλών αυτόματων κιβωτίων της BMW είναι καλός για την εταιρία αλλά τα μηχανικά κιβώτια μπορεί να αποτελέσουν σύντομα μία ανάμνηση εξαιτίας των διαρκώς πτωτικών τάσεων που εμφανίζουν στις πωλήσεις.

Από τεχνικής άποψης, το μέλλον δεν είναι λαμπρό για τα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων. Τα DCT και μονού συμπλέκτη αυτόματα κιβώτια, είναι ταχύτερα και έχουν μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου.

Είναι δύσκολο να πω ότι θα επιμείνουμε στο χειροκίνητο αλλά έχουμε μία μεγάλη κοινότητα οπαδών του χειροκίνητου κιβώτιου στην εταιρία και δεν θα τους πάρουμε κάτι το οποίο θέλουν.

Δήλωσε ο van Meel. Το υψηλόβαθμο στέλεχος, μίλησε και για τον πόλεμο της ιπποδύναμης, αναφέροντας ότι τα 600 άλογα είναι τα περισσότερα που έχει ένα M αυτοκίνητο και ότι “είμαστε στο όριο και αν προσθέσεις ιπποδύναμη ή ροπή, θα το ξεπερνούσες αυτό το όριο”.