The Brand Centre in the paddock.

Η Formula 1 μπορεί ν’ αποτελέσει ένα εξαιρετικά σημαντικό εργαλείο στα χέρια μιας εταιρείας που θέλει να δυναμώσει το όνομά της και ν’ αυξήσει την αξία της. Από την άλλη, όμως, η πορεία στο κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα μπορεί να σε μειώσει ή και να σε καταστρέψει, ακόμα κι αν πρόκειται για μία ομάδα σαν τη McLaren.

Η βρετανική ομάδα βλέπει από το 2013 την ανταγωνιστικότητά της να μην είναι στα επίπεδα του της αρμόζει, ενώ οι 5 φετινοί βαθμοί σε 9 αγώνες είναι αρκετοί να περιγράψουν την κατάσταση που επικρατεί στο Woking. Το αποτέλεσμα αυτού δεν μπορεί παρά να κάνει κακό στην Macca, η οποία ακόμα δεν έχει βρει έναν χορηγό τίτλου, παρόλο που τα μεγάλα ονόματα –Honda, Fernando Alonso (που είναι ο πιο εμπορικός), Jenson Button– είναι στο στρατόπεδό της.

Η κατάσταση αυτή δεν αρέσει σε κανέναν από τους οπαδούς της, πόσο μάλλον στα αφεντικά της ομάδας. Ο Eric Boullier βλέπει την εμπορική δύναμη της McLaren να έχει πέσει δραματικά, και φυσικά ο επί κεφαλής της ομάδας θεωρεό ότι την ευθύνη γι’ αυτό έχουν τα άσχημα αποτελέσματα.

Eric Boullier on the pit wall.

Εδραιώνεις μια εταιρεία από την επιτυχία και την επαναλαμβανόμενη επιτυχία. Η McLaren, μέσα από έναν αριθμό νικών και πρωταθλημάτων, έχει εδραιωθεί ως μια εξαιρετική εταιρεία. Εμπορικά μάς πονά, διότι προφανώς πολλές εταιρείες ενδιαφέρονται για ‘μάς, αλλά κάποιοι άνθρωποι στους οργανισμούς ίσως αναρωτιούνται για την έλλειψη των αποτελεσμάτων. Και δε νομίζω ότι μπορούμε να περιμένουμε ακόμα πολύ γι’ αυτό.

Δεν πρόκειται να σας πω τι λέμε με τη Honda στα παρασκήνια. Πρέπει να παλέψουμε τον κόσμο ενωμένοι σαν μια ομάδα, αλλά το σχέδιο είναι ρεαλιστικό. Μέχρι στιγμής, έχουμε μια καλή πρόβλεψη για τα επόμενα χρόνια. Αλλά, η έλλειψη της επιτυχίας θα μας βλάψει από την άποψη των εσόδων και θα βρούμε έναν τρόπο για να το καλύψουμε αυτό.