DTM: Επιστροφή στις “παραδοσιακές” πίστες θέλει ο Ekström

Σχετικά άρθρα

1435509404

Spa Francochamps, Zandvoort, Donington Park, Βαρκελώνη. Μερικές από τις διασημότερες πίστες στην Ευρώπη, αλλά και στον κόσμο που αγαπήθηκαν ως επί το πλείστον από τους θεαματικούς αγώνες της Formula 1 που έχουν διεξαχθεί στην 65χρονη ιστορία της. Παράλληλα, είναι και πίστες οι οποίες λείπουν από το αγωνιστικό ημερολόγιο του DTM, με τους ιθύνοντες του πρωταθλήματος να έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους τα τελευταία χρόνια στη διεξαγωγή των αγώνων είτε εκτός Ευρώπης για καθαρά λόγους marketing (Σανγκάη) είτε σε νέες πίστες, όπως αυτές στη Μόσχα και στις αντίστοιχες της Γερμανίας (Lausitzring, Oschersleben).

Ωστόσο, δε  λείπουν οι “φωνές” από τους οδηγούς, ιδίως τους παλαιότερους και πιο έμπειρους, που θέλουν την επιστροφή των “παραδοσιακών” αγωνιστικών διαδρομών στο DTM, γεγονός που θα προσδώσει άλλη αίγλη στο θεσμό και σαφώς μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Ο Mattias Ekström, o δυο φορές πρωταθλητής στο DTM και με την εμπειρία των 15 χρόνων στο πρωτάθλημα καταθέτει τη δική του γνώμη, μεταξύ άλλων και για την πίστα του Zandvoort που θα διεξαχθεί ο τέταρτος γύρος αυτό το Σαββατοκύριακο:

Η πίστα του Zandvoort ανήκει αδιαμφισβήτητα στις παλιές “oldskool” πίστες του DTM και είναι από τις αγαπημένες των οδηγών. Είναι μια απαιτητική, γρήγορη και θεαματική πίστα στην οποία υπάρχουν γρήγορες στροφές, τραχιά άσφαλτος, λίγες έξοδοι διαφυγής και ένα λάθος σου σε οδηγεί στην αμμοπαγίδα και στις μπαριέρες. Πλέον, δεν υπάρχουν τέτοιες πίστες σαν το Zandvoort. Οι καινούριες πίστες είναι αργές και κάπως βαρετές.Πιστεύω ότι η πίστα στην Ολλανδία είναι η πίστα της χρονιάς.

Εναλλαγή αργών και γρήγορων στροφών, “τυφλές” καμπές, έχει τη γρηγορότερη στροφή στο sector 1 από κάθε άλλη πίστα στο πρωτάθλημα, ναι, όλα τα παραπάνω συντελούν για να τη χαρακτηρίσω ως την αγαπημένη μου πίστα.

11057446_10153482098221151_4066074807218687245_n

Στη λίστα με τις πίστες που θέλει να αγωνιστεί ξανά βρίσκονται το Spa, το Misano στην Ιταλία και το Sachsenring στη Γερμανία. Στο Spa πραγματοποιήθηκε μόνο ένα αγώνας ,αυτός του 2005, με νικητή τον Mika Häkkinen, μόλις στον τρίτο του αγώνα στο DTM, ενώ στο Sachsenring, μια πίστα που πραγματοποιoύνται  αγώνες Moto Gp, τρεις χρονιές έλαβαν χώρα αγώνες, από το 2000 έως και το 2002. Στο ίδιο μήκος κύματος με τις δηλώσεις του Ekström ήταν και ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας και οδηγός της Audi, Jamie Green:

Θα ήθελα πολύ να τρέξω σε πίστες όπως το Mugello, στη Βαρκελώνη και στο Donington Park.  Πιστεύω ότι είναι σημαντικό στο μηχανοκίνητο αθλητισμό οι οδηγοί να αγωνίζονται σε ‘κλασικές πίστες”. Αυτές έχουν διαφορές ύψους σε όλο το μήκος τους, γρήγορες στροφές και πάνω απ΄όλα είναι απαιτητικές για τον οδηγό. Αγωνιζόμαστε σε πίστες όπως το Lausitzring και το Oschersleben, αλλά πιστεύω είναι βαρετές. Η GP διαδρομή του Nürburgring, στην οποία αγωνιζόμαστε στο DTM δεν είναι τόσο ενδιαφέρουσα όσο η μεγάλη διαδρομή στην “Πράσινη Κόλαση” που όμως δεν είχα την τύχη να αγωνιστώ ακόμη.

11169475_1609701752652738_3237190524191604345_n
Ο Σουηδός πρωταθλητής έχει νικήσει στην ολλανδική πίστα 4 φορές, το 2002, 2004, 2008 και το 2014. Η πρώτη του νίκη ήρθε με το TT-R.

Στις σχετικές ειδήσεις, από αυτό το αγωνιστικό Σαββατοκύριακο, καθιερώνονται οι Slow Zones στα δοκιμαστικά και στον αγώνα, όταν παρουσιάζεται κάποιο πρόβλημα στην πίστα και οι οδηγοί είναι αναγκασμένοι να περιορίσουν την ταχύτητά τους στα 80χλμ/ώρα, κάτι δηλαδή σαν “εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας”. Η ταχύτητα ελέγχεται κάθε φορά από το GPS που είναι ενσωματωμένο στο αυτοκίνητο. Οι οδηγοί θα ξέρουν ότι βρίσκονται εντός μιας “Slow Zone” από τις κίτρινες σημαίες και από τη σχετική ένδειξη στο τιμόνι. Οι κίτρινες σημαίες θα ορίζουν την αρχή και το τέλος μιας Slow Ζone.

Τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά ξεκινούν άυριο στις 15.55 και ο πρώτος αγώνας θα διεξαχθεί στις 19.00 ώρα Ελλάδος.

Bonus! Μάχες “σώμα με σώμα” στο Zandvoort 8 χρόνια πριν!

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Subaru ανανεώνει το αγωνιστικό BRZ Cup Car Basic

Από το 2013 η Subaru διαθέτει στη γκάμα της αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας μια έκδοση του BRZ έτοιμη για χρήση εντός πίστας, όταν...

H Hyundai παρουσιάζει το αγωνιστικό Ioniq 5 eN1 Cup

Τέσσερις μήνες μετά την προεπισκόπηση η Hyundai αποκάλυψε το Ioniq 5 eN1 Cup, με το μοναδικό αυτό ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο να βασίζεται στο Ioniq...