lamborghini-aventador-lp-750-4-superveloce-interior (3)

Είναι δύσκολο να είσαι CEO της Lamborghini… Από την μία, έχεις τη νομοθεσία που σου “επιβάλλει” τη χρήση νέων τεχνολογιών για να μειώσεις τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωση των μοντέλων σου και από την άλλη, έχεις να σκεφτείς την ιστορία της φίρμας, τον χαρακτήρα των μοντέλων της και τους πελάτες σου. Σε αυτή τη δεινή θέση βρίσκεται η Stephan Winkelmann που στο παρελθόν, έχει δηλώσει ότι στο μέλλον η Lamborghini θα πρέπει να χρησιμοποιήσει turbo ή υβριδικό κινητήρα.

Το μέλλον δεν έχει έρθει ακόμα όμως και ο Winkelmann δεν πρόκειται να κάνει την αλλαγή νωρίτερα απ’ ότι είναι απολύτως απαραίτητο! Και το “απαραίτητο” έχει να κάνει με τις ικανότητες ενός ενδεχόμενου νέου κινητήρα και κατά πόσο αποτελεί αναβάθμιση.

Οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες είναι ακόμα οι καλύτεροι κινητήρες για super sportscars και αν δεν υπάρχει κάτι καλύτερο, θα τους κρατήσουμε.

Δήλωσε ο Winkelmann και συνέχισε, λέγοντας:

Εξετάζουμε συνεχώς εναλλακτικές. Κοιτάμε συνέχεια τι μπορούμε να κάνουμε για να τους βελτιώσουμε. Και ίσως, μία μέρα, ενσωματώσουμε turbos, όταν αυτά είναι αν μη τι άλλου, εξίσου καλά με έναν ατμοσφαιρικό.

Αυτά μας τα έχει ξαναπεί. Ωστόσο στις δηλώσεις του, “κρύβονται” ανοιχτά 3 λεξούλες: “για super sportscars” είπε. Είναι η πρώτη φορά που διαχωρίζεται το επερχόμενο SUV της Lamborghini από την υπόλοιπη γκάμα της εταιρίας όσον αφορά στους κινητήρες. Στην ουσία, αυτό που λέει ο Winkelmann, είναι ότι Huracan και Aventadorή όπως λέγονται οι αντικαταστάτες τους – θα παραμείνουν ατμοσφαιρικές γιατί αυτή είναι η καλύτερη λύση προς το παρόν. Για την Urus, μένουμε στις προηγούμενες δηλώσεις του που λένε ότι “θα μπορούσε να είναι το πρώτο turbo ή το πρώτο plug-in υβριδικό της εταιρίας”.