Jenson Button on track.

Όπως ξέρεις, η FIA αποφάσισε να διευκολύνει -έστω και αργά- τους νέους κατασκευαστές κινητήρων, επιτρέποντας την χρήση μίας έξτρα μονάδας σε σχέση με τους παλαιότερους κατασκευαστές. Αυτό θα λειτουργήσει αναδρομικά για φέτος και για την Honda, όμως, υπάρχει ένα ζήτημα που πρέπει να ξεκαθαριστεί: Οι Ιάπωνες χρησιμοποίησαν στην Αυστρία το 5ο power unit, τόσο στο μονοθέσιο του Alonso, όσο και σ’ αυτό του Button, και τιμωρήθηκαν κανονικά με 25 θέσεις ποινής.

Τώρα, εκπρόσωπος της Honda αναφέρει πως η εταιρεία θα ζητήσει διευκρινήσεις από τη FIA, αφού η διατύπωση του κανονισμού δεν σημαίνει αυτόματα πως η Honda θα ξεφύγει από τιμωρία, όταν θα χρησιμοποιήσει τον έκτο κινητήρα της.

Δεν γνωρίζουμε τις λεπτομέρειες για το πώς θα πάρουμε πίσω τις ποινές της Αυστρίας κ.λπ. Πρέπει να το επιβεβαιώσουμε καθώς προχωράμε, τώρα που η FIA έχει πάρει την απόφασή της.

Η κατάσταση αυτή δημιουργεί προβληματισμό κι ως προς τη χρήση των διαθέσιμων “κλειδιών” για την εξέλιξη του κινητήρα. Κι αυτό, επειδή σε περίπτωση που επιτραπεί η χρήση 6ου PU χωρίς κυρώσεις, θα ήταν ιδανικό να έρθουν με την εισαγωγή του και οι διάφορες αναβαθμίσεις. Σε άλλα ζητήματα, ο Yasuhisa Arai ξεκαθαρίζει πως είναι αντίθετος με τις φήμες που θέλουν την Honda να έχει προσεγγίσει μηχανικούς της Mercedes και της Ferrari.

Δεν νομίζω (πως κοιτάμε να προσλάβουμε). Έχουμε ήδη αρκετούς πόρους. Θέλω να οδηγώ ο ίδιος το πρόγραμμα. Κάθε χρόνο θα πρέπει να κάνουμε το βήμα, το οποίο θα είμαστε σε θέση να πραγματοποιήσουμε και υπόσχομαι πως αυτό (η F1) είναι ένα μακροπρόθεσμο σχέδιο για τη Honda.

[Πηγές: Motorsport.com, Autosport]