GP GRAN BRETAGNA F1/2015

Σημαντικά κατώτερη των περιστάσεων παρουσιάστηκε η Ferrari στο Βρετανικό Grand Prix. Πέρα από αυτό, η ιταλική ομάδα δεν έχει την εξέλιξη που θα ήθελε στο μονοθέσιό της, κάτι που έχει επιτρέψει στη Williams να είναι πιο ανταγωνιστική στους δύο τελευταίους αγώνες, ενώ η διαφορά από τη Mercedes ανοίγει αντί να κλείνει.

Ο επί κεφαλής της Scuderia, Maurizio Arrivabene, έχει πει πως πρωταρχικός στόχος θα πρέπει να είναι η βελτίωση της SF15-T σε εστιασμένα σημεία, εν μέσω παραπόνων από κάποιους για τη δουλειά του Jame Allison, Τεχνικού Διευθυντή στο Maranello, στα μέσα του 2013. Ο Βρετανός θεωρείται ένας από τους καλύτερους τεχνικούς στο άθλημα και σπεύδει να απαρνηθεί τις ευθύνες που κάποιοι μπορεί να του καταλογίζουν.

Κατ’ αρχάς, έχω συμβόλαιο που με συνδέει με την εταιρεία αυτή για αρκετά χρόνια. Έπειτα, επέστρεψα στην ομάδα για να επαναλάβω την εμπειρία της νίκης, επειδή αυτό είναι ένα μοναδικό συναίσθημα. Το είχα όταν ήμουν μικρός και είναι εκπληκτικό να κερδίζεις 5 παγκόσμια πρωταθλήματα.

Και η προοπτική του να είμαι σε θέση να ξαναζήσω αυτές τις στιγμές στον ρόλο που έχω σήμερα, είναι κάτι που ήθελα να κάνω από καρδιάς. Θέλω να μείνω εδώ και να τελειώσω τη δουλειά μου και, αν η Ferrari, νιώθει το ίδιο, τότε θα είμαι πολύ χαρούμενος.

Οι αρμοδιότητες του Allison είναι πάρα πολλές και πρέπει στην ουσία να κατευθύνει όλη την τεχνική του ομάδα προκειμένου η βελτίωση της SF15-T να έχει ανώτερο ρυθμό στη συνέχεια του πρωταθλήματος. Αυτό σίγουρα προσθέτει πολλή πίεση, αλλά ο ίδιος δεν έχει πρόβλημα, διότι το βρίσκει δημιουργικό.

GP BAHRAIN F1/2015

Πάντα έπαιρνα την πίεση ως κάτι καλό, επειδή σε ωθεί να κάνεις το καλύτερο που μπορείς, να συνεχίσεις να βελτιώνεσαι. Προφανώς, κανένας στην εταιρεία δεν θα είναι χαρούμενος μέχρι να κερδίσουμε, αλλά μπορώ να ότι αυτή η ομάδα αναπτύχθηκε τόσο πολύ από ένα σημείο που δεν ήταν το καλύτερο. Έχουμε βελτιωθεί, αλλά έχουμε ακόμα πολλά να κάνουμε.

Είμαστε μια ομάδα με πολύ καλούς οδηγούς, έναν μεγάλο προϋπολογισμό, εργαλεία αιχμής και δεν έχουμε καμία δικαιολογία. Πρέπει να παλέψουμε για τη νίκη. Και, όταν αυτό δεν λειτουργεί, είναι μια απογοήτευση για όλους. Αυτοί που δουλεύουν για τη Ferrari ξέρουν ότι, αν δε κερδίσεις, είναι πολύ πιθανό να υπάρξει πρόβλημα. Όλοι ξέρουν ότι, όταν αποφασίσεις να δουλέψεις για τη Ferrari, παίρνεις την ευθύνη της δημιουργίας ενός κορυφαίου μονοθεσίου, κάτι που θα υπάρχει για πάντα.

Ο Allison γνωρίζει καλά ότι ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και η Mercedes δεν είναι μια ομάδα που μπορείς να κερδίσεις εύκολα, έχοντας δείξει μάλιστα ικανοποιητικό ρυθμό εξέλιξης μέχρι στιγμής. Παρ’ όλα αυτά, ο 47χρονος βλέπει πως το ιταλικό αυτοκίνητο θα είναι ταχύτερο και πιο ανταγωνιστικό στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος.

Στο πρώτο μέρος της σεζόν, οι αναβαθμίσεις ήρθαν πολύ ταχύτερα από τον ανταγωνισμό και μειώσαμε τη διαφορά. Στη συνέχεια, είδαμε τις ομάδες της Mercedes να έχουν ένα μεγάλο βήμα προόδου στο Μόντρεαλ, και το κενό μεγάλωσε ξανά.

Αλλά,αν έπρεπε να στοιχηματίσω για το τι πρόκειται να συμβεί στο δεύτερο μισό της σεζόν, πιστεύω ότι θα μειώσουμε τη διαφορά μας από τη Mercedes και ότι θα παραμείνουμε μπροστά από τη Williams.