Test_Drive_BMW_118i_facelift_12

Η δεύτερη γενιά της Σειράς 1 της BMW από τη πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε ίσως για το μοναδικό στοιχείο που έχει επικριθεί ήταν ο εξωτερικός της σχεδιασμός, αν και εκ των πραγμάτων η εμφάνιση ενός αυτοκινήτου είναι άκρως υποκειμενική. Έτσι, αν υπήρχαν κάποιοι που δεν τους άρεσε η πρώτη γενιά του μοντέλου, το οποίο είχε έντονα στοιχεία από τον υπέρτατο Chris Bangle, με την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς, όπου οι ακμές έδωσαν τη θέση τους στις καμπύλες, τα παράπονα από τους ειδικούς των πληκτρολογίων έφτασαν στο ζενίθ.

Εδώ που τα λέμε όχι άδικα, καθώς πρακτικά και η ίδια η γερμανική εταιρία κατάλαβε το λάθος της και προσπάθησε σε πολύ μεγάλο βαθμό να το διορθώσει. Αν αναρωτιέσαι πως το κατάλαβε, απλά θα σου πω να ανατρέξεις στα facelift που έχουν υποστεί η Σειρά 3, η Σειρά 5, η Σειρά 6 και η Ζ4 τα τελευταία 3 χρόνια για να δεις ότι οι αλλαγές τους είναι απειροελάχιστες. Αντιθέτως, το facelift του “άσσου”, όπως βλέπεις, έχει αρκετές.

Παρόλα αυτά τα νούμερα των πωλήσεων λένε ακριβώς το αντίθετο, καθώς η BMW με την έναρξη της παραγωγής της ανανεωμένης Σειράς 1 τον περασμένο Μάρτιο γιόρτασε τη παραγωγή των 2 εκατ. αυτοκινήτων στα σχεδόν 11 χρόνια που βγαίνει από το εργοστάσιο της. Ένας από τους βασικότερους λόγους που έχει κερδίσει το κοινό είναι η οδική του συμπεριφορά, που πηγάζει από την διάταξη των μηχανικών μερών με το κινητήρα μπροστά και την κίνηση των πίσω τροχών.

Αυτή τη στιγμή είναι η μοναδική πρόταση στην αγορά με αυτό το layout και ΜΑΚΑΡΙ να παραμείνει έτσι και στο μέλλον (ακούς κ. Klaus Fröhlich), με την εταιρία να αποφασίζει στο τέλος του έτους, για το αν η επόμενη γενιά της Σειράς 1 θα παραμείνει πισωκίνητη και θα χρησιμοποιεί την αρθρωτή πλατφόρμα CLAR, ή γίνει μπροστοκίνητη “φορώντας” την UKL1 πλατφόρμα. Επίσης, οι μέχρι τώρα πληροφορίες αναφέρουν ότι και το νέο hatchback της Alfa Romeo θα διαθέτει την ίδια διάταξη και θα είναι οξύμωρο “να παίζει” μόνη της.

Στα συν

  • Εμφάνιση
  • Πίσω κίνηση
  • Οδική συμπεριφορά
  • Κινητήρας/Αυτόματο Κιβώτιο
  • Σύστημα πέδησης
  • Σύστημα EfficientDynamics
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Τεχνολογικά προηγμένο
  • Στιβαρότητα

Στα μείον

  • Χώρος για πίσω τρίτο επιβάτη