BMW-1-Series-facelift-2

Η BMW έφερε στην έκθεση της Γενεύης την 1-Series facelift και την X6 M. Η μεν ανανεωμένη σειρά 1, έρχεται με ριζικά διαφοροποιημένο εμπρός μέρος, με λεπτότερα φωτιστικά σώματα που έχουν ενσωματωμένα φώτα ημέρας, νέο πίσω μέρος με αλλαγμένο προφυλακτήρα καθώς και φωτιστικά σώματα και διάφορες άλλες, μικρότερες αλλαγές στις γραμμές και του αμαξώματος.

Στο εσωτερικό, το Γερμανικό hatchback έχει αποκτήσει νέα κεντρική κονσόλα, στο κέντρο της οποίας δεσπόζει η οθόνη 6.5’’ – προαιρετικά, είναι διαθέσιμη και μία 8,8’’. Οι αεραγωγοί πλέον διαθέτουν χρωμιωμένα πλαίσια και η BMW έχει ανασχεδιάσει ορισμένους από τους διακόπτες.

BMW-1-Series-facelift-6

Αλλαγές υπάρχουν και στα μηχανικά του αυτοκινήτου, με την Γερμανική εταιρία να συμπληρώνει την υπάρχουσα γκάμα κινητήρων, με νέα, τρικύλινδρα σύνολα. Οι διαθέσιμοι κινητήρες βενζίνης ξεκινούν από τον τρικύλινδρο 1500άρη με τα 109 άλογα και τα 180 Nm ροπής και καταλήγουν στον κορυφαίο, 3-λιτρο, εξακύλινδρο εν σειρά με απόδοση 326 ίππων και 450 Nm ροπής. Ενδιάμεσα, υπάρχουν ο τετρακύλινδρος 1600άρης σε δύο εκδόσεις -136 και 177 ίππων- και ο δίλιτρος με τα 218 άλογα και 310 Nm. Όσον αφορά στους diesels, η ανανεωμένη 1-Series, εφοδιάζεται με έναν 1500άρη τρικύλινδρο που αποδίδει 116 άλογα και 270 Nm ροπής και έναν δίλιτρο με 150, 190 ή 224 άλογα. Περισσότερες πληροφορίες, μπορείς να διαβάσεις εδώ ενώ τις τιμές, μπορείς να τις μάθεις εδώ.

x6-m-2

Από την άλλη, υπήρχε η X6 M με την επιθετική μάσκα, τους μεγάλους αεραγωγούς, τις πλαϊνές ποδιές και τις ζάντες ελαφρού κράματος 20’’. Κάτω από το καπό, βρίσκεται ο twin-turbo V8 των 4.4 λίτρων που αποδίδει 575 άλογα και 750 Nm ροπής που συνδυάζεται με ένα νέο 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο. Τα 100 km/h από στάση έρχονται σε 4.2 δευτερόλεπτα ενώ η τελική είναι 250 km/h. Υπάρχει βέβαια η δυνατότητα να αφαιρεθεί ο περιοριστής και να αυξηθεί η τελική στα 280 km/h. Εντυπωσιακές επιδόσεις για SUV που ζυγίζει 2.265 κιλά. Η X6 M φρενάρει χάρη σε ένα σύστημα πέδησης που αποτελείται από αεριζόμενους δίσκους με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και μονοπίστονες πίσω. Η μέση κατανάλωση της, είναι 11.1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων, 258 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια στο εμπρός μέρος και αερανάρτηση με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ στο πίσω ενώ το ύψος της, έχει μειωθεί κατά 10 χιλιοστά.

Τέλος, να αναφέρουμε ότι στο περίπτερο της BMW υπήρχαν τα i3 και i8, η M6 GranCoupe και η Χ5 Μ50d