P-20150723-00079_News

Οι ατυχίες έχουν χτυπήσει το νεαρό Ισπανό στους τελευταίους αγώνες, εγκαταλείποντας τελικά από βλάβη στο turbo στην Ουγγαρία. Όμως, ούτε οι αποφάσεις της ομάδας του φαίνεται να έκαναν καλύτερα τα πράγματα για τον ίδιο. Ο Carlos εκκίνησε τον Κυριακάτικο αγώνα από την δωδέκατη θέση, με τον teammate του στην ένατη, βρισκόμενος στο τέλος του πρώτου γύρου μια θέση μπροστά από τον Verstappen, στην ενδέκατη.

Σε μια πίστα που το undercut (σ.σ. δηλαδή η αλλαγή ελαστικών πιο νωρίς από τον αντίπαλο) έδινε μεγάλο πλεονέκτημα, ο Sainz είδε την ομάδα να καλεί τον Verstappen πρώτο στα pits, ενώ και ο Alonso έκανε αυτή την στρατηγική να δουλέψει υπέρ του, προσπερνώντας τον Ισπανό. Και σαν να μην έφτανε αυτό, το pit-stop ήταν αργό, ρίχνοντας τον Carlos πολύ πίσω στην κατάταξη, κάτι που όπως ήταν φυσικό, τον εκνεύρισε ιδιαίτερα.

Θα πρέπει να μου εξηγήσουν γιατί δεν με έβαλαν πρώτο στα pits, όταν ήμουν πίσω από την Williams. Φανταστείτε τον εκνευρισμό μου. Έμεινα στην πίστα και ο Alonso με τον Verstappen με πέρασαν στα pits. Σταματήσαμε ένα γύρο μετά τους άλλους και σε αυτή την πίστα αυτό κοστίζει 2 ή 3 δευτερόλεπτα. Οπότε, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί με σταμάτησαν αργότερα, ενώ δεν σταματήσαμε ούτε κατά την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας.

P-20150726-00300_News

Στην άλλη μεριά του γκαράζ τα πράγματα ήταν πολύ καλύτερα, με την τέταρτη θέση του Verstappen να προκαλεί ένα από τα γνωστά ξεσπάσματα λατρείας του Helmut Marko, προς τους νεαρούς πιλότους της Red Bull.

Ήταν τέλειος ο αγώνας του. Δεν έκανε κανένα λάθος. Η στρατηγική και τα pitstops, δούλεψαν όλα. Πήρε μια ποινή διέλευσης από τα pits, αλλά ευτυχώς αυτό δεν άλλαξε το αποτέλεσμα.

Μαθαίνει και αυτό σίγουρα δεν είναι το μέγιστο που θα δούμε από εκείνον. Βρίσκεται σε ένα φανταστικό περιβάλλον και έχει τόσα πολλά να μάθει. Όσο μεγαλύτερη πίεση έχει, τόσο δυσκολότερα θα μπορεί να εξελιχθεί. Αλλά τα αποτελέσματα, μέχρι στιγμής, είναι φανταστικά. Ποιος θα το φανταζόταν ότι θα έπαιρνε μια τέταρτη θέση πριν από το μέσο της σεζόν;

[Πηγές: AS, GPUpdate]