O Luca di Montezemolo επιμένει πως η είσοδος της Ferrari στο χρηματιστήριο είναι λάθος

Σχετικά άρθρα

CONFERENZA MARCHIONNE - MONTEZEMOLO

Ο Luca di Montezemolo αποτελεί εδώ και μερικούς μήνες παρελθόν από το τιμόνι της Ferrari, με τον Ιταλό να διαφωνεί με τον Sergio Marchionne σε πολλά θέματα για το μέλλον της Ferrari, όπως η είσοδος αυτής στο χρηματιστήριο και η αύξηση των αυτοκινήτων που κατασκευάζει κάθε χρόνο η Ferrari. Βλέπεις ο Montezemolo ήθελε η Ferrari να πουλά το πολύ 7.000 αυτοκίνητα κάθε χρόνο (ο Marchionne θέλει 10.000 μονάδες) ώστε να διατηρηθεί η αποκλειστικότητα της φίρμας, αλλά αυτό δεν σήμαινε πως τα κέρδη της Ferrari ήταν μειωμένα. Κάθε άλλο. Ο Ιταλός είχε καταφέρει, όσο καιρό ήταν στα ηνία της Ferrari, να κάνει την ιταλική εταιρία να παρουσιάζει κάθε τρίμηνο κέρδη ρεκόρ.

Μπορεί πλέον ο Montezemolo να μην συμβάλλει στο μέλλον της Ferrari, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως έχει σταματήσει να έχει άποψη γι’αυτη. Ο ίδιος σε πρόσφατη συνέντευξη προέβη σε μια δήλωση γεμάτη νόημα:

Ελπίζω πως οι πελάτες θα παραμείνουν πιο σημαντικοί, από τον κάθε αναλυτή, επενδυτή ή τις χρηματοπιστωτικές αγορές.

Ο Montezemolo υποστήριξε πως από τη στιγμή που η Ferrari μπει στο χρηματιστήριο, κάτι που αναμένεται να συμβεί μέσα στον Οκτώβριο, η εταιρία θα πρέπει να μεγιστοποιήσει τα κέρδη κάθε τριμήνου, ώστε να κρατά ευχαριστημένους τους επενδυτές της. Τόνισε πως η επιτυχία της Ferrari όλα αυτά τα χρόνια βασίζεται στην αποκλειστικότητα της μειωμένης παραγωγής αλλά και στην αποκλειστικότητα της σχέσης που έχει αναπτύξει με τους πελάτες της.

Στις σχετικές ειδήσεις, η Fiat Chrysler Automobiles ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα της για το δεύτερο τρίμηνο του 2015 όπου είδε τα καθαρά κέρδη να αυξάνονται στα 333 εκατ. ευρώ, 263% περισσότερα από τα κέρδη του πρώτου τριμήνου και 69% μεγαλύτερα από τα κέρδη του αντίστοιχου περσινού τριμήνου. Το περιθώριο κέρδους της εταιρίας βελτιώθηκε στο 7,7%, από το 4,9% που ήταν έναν χρόνο πριν.

Η επιτυχία της αύξησης αυτής οφείλονται σε δύο παράγοντες. Στις ισχυρές πωλήσεις στις χώρες του NAFTA και EMEA αλλά και στις πωλήσεις της Jeep. Παγκοσμίως, η FCA πούλησε 1.193.000 αυτοκίνητα το 2ο τρίμηνο του έτους, με τα καθαρά έσοδα να ανέρχονται σε 29,2 δισ. ευρώ (+25%). Τα κέρδη προ φόρων έφτασαν τα 1,52 δισ ευρώ, με το καθαρό βιομηχανικό χρέος να φτάνει τα 8 δισ. δολάρια (-0,6 δισ. ευρώ), με την καθαρή ταμιακή ρευστότητα να ανέρχεται στα 25,4 δισ. ευρώ. Για το 2015 η FCA προβλέπει πως θα πουλήσει 4,8 με 5 εκατ. αυτοκίνητα, ενώ θα δει τα κέρδη της προ φόρων να ανέρχονται σε 4,1 – 4,5 δισ. ευρώ. Αναλυτικά τα αποτελέσματα μπορείς να τα βρεις σε αυτό το PDF.

ΠηγήFCA
ΠηγήFreep

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Tέλος παραγωγής για τη Ferrari Roma

Πριν ένα χρόνο η Ferrari αποκάλυψε την ανοιχτή έκδοση του ομορφότερου μοντέλου της γκάμα της, τη Roma Spider, οι παραδόσεις της οποίας ξεκίνησαν το...

Ανάκληση 284.982 Dodge Charger και Chrysler 300

Η Stellantis ανακαλεί 284.982 Dodge Charger και Chrysler 300 για πρόβλημα παρόμοιο με τους ελαττωματικούς αερόσακους της Takata. Αιτία της ανάκλησης είναι το γεγονός πως...

Ανάκληση για 38.164 Chrysler, Jeep και Ram

Η Stellantis προχωρά στην ανάκληση 38.164 αυτοκινήτων της Chrysler, Jeep και Ram στις ΗΠΑ επειδή ενδέχεται η μονάδα ελέγχου της κολόνας τιμονιού να έχει...
Autoblog.gr