McLaren-Honda

Το καλοκαιρινό διάλειμμα της Formula 1 τελειώνει τις επόμενες ημέρες και η δράση ξεκινά και πάλι για το δεύτερο μισό της φετινής σεζόν, στην πίστα του Spa-Francorchamps. Ένα από τα ενδιαφέροντα στοιχεία αναμένεται να είναι η απόδοση και η ανταγωνιστικότητα της McLaren, καθώς η MP4-30 θα έχει αναβαθμισμένο power unit στην πλάτη της, σε μία πίστα που η δύναμη του κινητήρα παίζει σημαντικό ρόλο.

Αν κι εμείς γνωρίζουμε ότι οι άνθρωποι της Honda έχουν πολύ δρόμο ακόμα για να παρουσιάσουν έναν πολύ ανταγωνιστικό κινητήρα, ο Yasuhisa Arai θέλει να πιστεύει πως δεν απέχουν πολύ από τη Ferrari. Βέβαια, ο επί κεφαλής της Honda Motorsports παραδέχεται πως η βελγική πίστα είναι σκληρή με τον κινητήρα και πως θα πρέπει να είναι προετοιμασμένοι για ποινές.

Όπως είχαμε σχεδιάσει, έχουμε αναβαθμίσει τα power units μας για το Spa και για το δεύτερο μισό της σεζόν. Αυτό το Σαββατοκύριακο, τα ελεύθερα δοκιμαστικά θα είναι σημαντικά, για να δοκιμάσουμε τα power units στα αυτοκίνητα. Ο αγώνας, ωστόσο, θα είναι δύσκολος για την ομάδα και για τους οδηγούς, με αναμενόμενες ποινές και μια μεγάλη και αδυσώπητη πίστα.

Eric Boullier

Οι δύο επόμενες πίστες ίσως αποδειχθούν εφιαλτικές για τη McLaren, και ο επί κεφαλής της ομάδας του Woking, Eric Boullier, ξέρει ότι η πραγματική βελτίωση θα πρέπει να ξεκινήσει να φαίνεται από τη Σιγκαπούρη.

Το Spa είναι είναι μια πραγματικά εντυπωσιακή πίστα και σίγουρα μία από τις καλύτερες στο καλεντάρι, αλλά, δεδομένου του μοναδικού πακέτου δύναμης και κάθετης δύναμης που απαιτείται, η πίστα δεν ταιριάζει στα πλεονεκτήματά μας. Θα πρέπει να οριοθετούμε την αισιοδοξία μας και θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τη Σιγκαπούρη πριν να δούμε τους καρπούς των κόπων μας να αντανακλώνται στην πίστα.

Τα λόγια δε τελειώνουν ποτέ από την πλευρά της βρετανικής ομάδας και του Ιάπωνα κατασκευαστή, με τον Ron Dennis να υποστηρίζει ότι στο Spa θα δούμε σημάδια βελτίωσης από τη «Macca». Βέβαια, καλό είναι να κάνουμε υπομονή για να δούμε κατά πόσο αυτό θα συμβεί στην πράξη.