Fernando Alonso.

Δεν γίνεται να περάσει μέρα, χωρίς να προκύψει δήλωση από το στρατόπεδο της McLaren-Honda. Οι δυο συνεργάτες φαίνεται πως έχουν διαφορετικά χρονοδιαγράμματα, δηλώνοντας αντιφατικά πράγματα πολλές φορές, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως ετοιμάζονται να χωρίσουν τους δρόμους τους.

Αντίθετα, με τον αναβαθμισμένο κινητήρα της Honda που έρχεται στο Spa, ο Yasuhisa Arai πιστεύει πως η ομάδα θα κάνει ένα σαφές βήμα προς τα εμπρός, φτάνοντας την απόδοση του Ferrari 059/4. Όμως και πάλι, ο Ιάπωνας φροντίζει να επιρρίψει σημαντικό κομμάτι της ευθύνης στην McLaren και την MP4/30, τονίζοντας παράλληλα πως το power unit του 2016 θα έχει φτάσει την απόδοση του Mercedes PU106B Hybrid. Δηλαδή, πως μέσα σε ένα χρόνο, θα καλυφθεί διαφορά της τάξης των 120 ίππων.

Ο υπάρχων κινητήρας μας είναι πολύ καλύτερος από εκείνον της Renault. Στο Spa θα έρθει η τελευταία αναβάθμιση για το τρέχον έτος, με τα βοηθητικά υλικά να ακολουθούν στους επόμενους αγώνες. Η Mk 3 (σ.σ. 3η αναβάθμιση) θα εισαχθεί στο Spa και έχουμε ήδη ξεκινήσει την εξέλιξη στην μονάδα ισχύος της επόμενης σεζόν. Η Mk 4 θα είναι στο ίδιο επίπεδο με της Mercedes, αυτός είναι ο στόχος μας, και η Mk 3 θα είναι σε παρόμοιο επίπεδο με της Ferrari, εκεί στοχεύουμε. Θα είναι ένα μεγάλο βήμα.

(Το αυτοκίνητο) Δεν έχει τόσο καλή μηχανική πρόσφυση ή αεροδυναμική και σε σύγκριση με την Red Bull εξακολουθεί να υπάρχει ένα μεγάλο κενό. Έχουμε ελέγξει τα δεδομένα του GPS. Το πακέτο του σασί και της αεροδυναμικής χρειάζεται χρόνο και λεπτούς χειρισμούς, σε πράγματα όπως οι κλίσεις της πτέρυγας, το ύψους και οι ρυθμίσεις της ανάρτησης.

Η αναξιοπιστία (του κινητήρα μας) σήμαινε πως πολλά κομμάτια άλλαξαν στις δοκιμές του χειμώνα και έτσι κάποια πράγματα, όπως το flow-vis και η λήψη δεδομένων, έγινε κατά τη διάρκεια της σεζόν στο FP1, λόγω της αναξιοπιστίας του χειμώνα.

McLaren

Στην Ουγγαρία, για πρώτη φορά φέτος, η Honda λειτούργησε τον RA615H Hybrid στο μάξιμουμ των δυνατοτήτων του. Όμως, φαίνεται πως ο Arai αντλεί υπερβολική αισιοδοξία από έναν αγώνα με πολλά προβλήματα για τον ανταγωνισμό και, κυρίως, σε μια πίστα όπου η δύναμη του κινητήρα δεν παίζει σημαντικό ρόλο.

Από την αρχή της σεζόν ξέραμε ότι υπήρχε πρόβλημα ψύξης, έτσι μειώσαμε αρκετά την ισχύ του κινητήρα. Αναβαθμίσαμε τη μονάδα στην Ισπανία, σε “Spec 2”, και έχουμε σχεδόν τελειοποιήσει την απαγωγή θερμότητας.

Λόγω του μικρού μεγέθους του πακέτου και του πολύ αδύνατου (αμαξώματος), τα πάντα στο εσωτερικό είχαν πολλά ζητήματα σχετικά με την απαγωγή της θερμότητας, η οποία προκαλεί μεγάλη ζημιά στην MGU-Η και την MGU-K. Τέλος, στην Ουγγαρία, δεν είχαμε προβλήματα και (είδαμε πως) διαθέτουμε ένα καλό πακέτο.