Audi e-tron quattro concept (1)

H Audi ανακοίνωσε και επίσημα το e-tron quattro concept ή αν προτιμάς το πρωτότυπο του Q6, που θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Θα γίνει το πρώτο μεγάλο ηλεκτρικό SUV της Audi, με το πρωτότυπο να έχει αεροδυναμικό συντελεστή Cd 0.25, θέτοντας νέο ρεκόρ στη κατηγορία των SUV. Έχει κεκλιμένη γραμμή οροφής, λέιζερ μπροστά φωτιστικά σώματα και OLED πίσω.

Audi e-tron quattro concept (2)

Το πρωτότυπο βασίζεται στην δεύτερη γενιά του της MLB Evo πλατφόρμας του VW Group, την οποία θα χρησιμοποιεί και η έκδοση παραγωγής. Το μήκος του είναι μεταξύ εκείνου του Q5 και του Q7, με το ευρύχωρο εσωτερικό του να προσφέρει χώρο για τέσσερα άτομα. Εκεί υπάρχουν 4 OLED οθόνες αφής και μεταλλικά διακοσμητικά.

Audi e-tron quattro concept (4)

Το e-tron quattro concept δανείζεται την τεχνολογία του R8 e-tron και διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες, έναν στον μπροστά άξονα και δύο στους πίσω, που τροφοδοτούνται από μια μπαταρία ιόντων-λιθίου κατασκευής LG Chem και Samsung SDI, που είναι τοποθετημένη κάτω από την καμπίνα των επιβατών, μεταξύ των δύο αξόνων. Η επιλογή αυτή παρέχει χαμηλό κέντρο βάρους και ισορροπημένη κατανομή φορτίου ανά άξονα, κάτι που μεταφράζεται σε καλύτερη δυναμική συμπεριφορά και καλύτερη οδική ασφάλεια σε σχέση με άλλα οχήματα της κατηγορίας.

Audi e-tron quattro concept (5)

Η έκδοση παραγωγής θα παρουσιαστεί το 2018 και θα τεθεί απέναντι από το Tesla Model X. Αρχικά θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις. Μία των 300 ίππων και 450 Nm ροπής και μία των 400 ίππων και 650 Nm ροπής, ενώ αργότερα θα προστεθεί και μια “RS-spec” έκδοση, που θα διαθέτει 500 άλογα και 750 Nm ροπής.

Audi e-tron quattro concept (3)

Η φόρτιση της μπαταρίας του αυτοκινήτου θα γίνεται μέσω επαγωγικού συστήματος φόρτισης, με την Audi να προσφέρει το Q6 τόσο σε plug-in υβριδική έκδοση, όσο και σε έκδοση με κινητήρα υδρογόνου. Είναι αρκετά απίθανο όμως, το Q6 να φορέσει κάποιο κινητήρα εσωτερικής καύσης, μιας και κάτι τέτοιο θα ερχόταν σε αντίθεση με την φιλική προς το περιβάλλον εικόνα που θέλει να χτίσει η Audi γύρω από το μοντέλο.

Δελτίο Τύπου

Outlook on series production – the Audi e-tron quattro concept at the IAA 2015

  • The latest battery technology and top aerodynamics ensure a range of more than 500 kilometers (310 miles)
  • Sporty SUV with all-electric drive in series production from 2018

Electric driving at Audi is a pleasure, not a compromise. The brand is demonstrating this with the Audi e-tron quattro concept at the International Motor Show (IAA) 2015 in Frankfurt. The sporty SUV provides an outlook on the brand’s first large-series electric car.

The Audi e-tron quattro concept is designed from the ground up as an electric car and proves to be pioneering in its segment at the very first glance. It follows the Audi “Aerosthetics” concept, combining technical measures for reducing aerodynamic drag with creative design solutions. Movable aerodynamic elements at the front, on the sides and at the rear improve the air flow around the car. The aerodynamically optimized underbody is completely closed. With a cd value of 0.25, the car sets a new record in the SUV segment. This contributes considerably to the long range of more than 500 kilometers (310 miles).

The study is based on the second-generation modular longitudinal platform, which provides considerable scope for the drive system and package. Its length is between that of the Audi Q5 and the Q7. Its typical SUV body and flat, coupe-like cabin give the Audi e-tron quattro concept a very dynamic appearance. The spacious interior offers room for four people.

The large lithium-ion battery is positioned between the axles and below the passenger compartment. This installation position provides for a low center of gravity and a balanced axle load distribution. And that gives the car better driving dynamics and driving safety than other vehicles in the segment.

Audi uses its experience with the electrically driven Audi R8 e-tron sports car for the drive system. Three electric motors – one on the front axle and two on the rear axle – drive the Audi e-tron quattro concept. And that makes it an electrified quattro, the e-tron quattro –efficient and dynamic at the same time.