Yasuhisa Arai

Οι αναβαθμίσεις στο power unit της Honda για τον αγώνα στο Βέλγιο, δεν απέδωσαν σύμφωνα με τα όσα περίμεναν οι άνθρωποι της Ιαπωνικής εταιρείας. Έτσι, οι δυο πιλότοι της ομάδας έχουν στρέψει την προσοχή τους στην Σιγκαπούρη, με τον Jenson Button να ζητάει από την Honda να εστιάσει περισσότερο στην δύναμη του RA615H. Όμως, παρά το κάκιστο αποτέλεσμα στο Spa, ο Yasuhisa Arai αρνείται να αποδεχθεί πως οι αναβαθμίσεις δεν δούλεψαν όπως έπρεπε, ζητώντας πίστωση χρόνου.

Είχαμε προγραμματίσει την αναβαθμισμένη έκδοση πριν από το καλοκαιρινό διάλειμμα. Ήταν σύμφωνη με το χρονοδιάγραμμα και την επιβεβαιώσαμε τόσο στην πίστα, όσο και το δυναμόμετρο. Δυστυχώς, δεν λειτούργησε αποτελεσματικά (στο Spa), επειδή πρόκειται για μια πολύ σκληρή πίστα, ενώ επίσης χάσαμε χρόνο στις ελεύθερες δοκιμές και τις δύο ημέρες. Έτσι δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε λεπτομερώς (τις βελτιώσεις). Χρειαζόμαστε περισσότερο χρόνο.

Σύμφωνα με τον Sebastian Vettel, η McLaren-Honda διαθέτει ό,τι χρειάζεται για να μπορέσει να ανακάμψει του χρόνου, βελτιώνοντας σημαντικά το πακέτο της. Τι έγινε όμως με τις φετινές υψηλές προσδοκίες και την χαμηλή τελικά συγκομιδή αποτελεσμάτων; Ο Eric Boullier πιστεύει πως η συνεργασία μεταξύ των δυο πλευρών δεν ήταν αρκετά ώριμη για τέτοιες επιτυχίες.

Είμαστε ευχαριστημένοι που έχουμε την Honda σαν συνεργάτη μας και η Honda είναι ευχαριστημένη, υποθέτω, έως τώρα με την McLaren. Είναι απλά ένα πρότζεκτ που ίσως να μην ήταν αρκετά ώριμο, για να αποδώσει όσα περιμέναμε. Αλλά, είναι σαφές ότι εμείς εργαζόμαστε πολύ σκληρά σαν εργοστασιακή ομάδα και είναι πολύ, πολύ σημαντικό για εμάς να είμαστε μια εργοστασιακή ομάδα.

Το επόμενο Grand Prix λαμβάνει χώρα στο “ναό της ταχύτητας” στην Monza και η McLaren αναμένεται να έχει εξίσου δύσκολο έργο εκεί, όπως είχε και πριν μια εβδομάδα στο Spa.