Jenson Button on track.

Ούτε ο πιο αφελής δε θα πίστευε πως οι μηχανικοί της Honda θα ήταν ικανοί να μειώσουν σημαντικά την μεγάλη απόσταση που τους χωρίζει από τον κορυφαίο Mercedes-Benz PU106B Hybrid με μόνο μία βελτίωση, αυτή που είδαμε στο Spa. Το ιαπωνικό power unit συνεχίζει να υστερεί σημαντικά σε δύναμη, ενώ και η αξιοπιστία δεν είναι ακόμα εξασφαλισμένη, όπως έδειξε το πρόβλημα στο ERS -αυτό είναι προϊόν της McLaren και όχι της Honda- του Jenson Button.

Ο Πρωταθλητής του 2009 γνωρίζει πως η αξιοπιστία συνεχίζει να βρίσκεται στο μυαλό των μηχανικών, ωστόσο ζητά από τη Honda να εστιάσει περισσότερο στην ισχύ του RA615H, προκειμένου να είναι ταχύτερος στην πίστα.

Θα προτιμούσα να υπάρχει περισσότερη προσπάθεια στη δύναμη. Νομίζω πως αυτός είναι ο στόχος που έχουμε τώρα, και πάντα αυτός ήταν ο στόχος. Η αξιοπιστία είναι δεύτερος στόχος, επειδή θα θέλαμε να είμαστε περισσότερο γρήγοροι και λιγότερο αξιόπιστοι, δε θα είχα πρόβλημα με αυτό.

Η απόδοση είναι κάτι που δύσκολα μπορείς να βρεις, η αξιοπιστία είναι μάλλον κάτι πιο εύκολο. Όλοι δουλεύουν σκληρά, αλλά ήταν δύσκολο το 3ήμερο στο Βέλγιο, όχι μόνο επειδή ήμασταν αργοί, αλλά γιατί είχα και πρόβλημα.

Jenson Button

Παράλληλα, ο Βρετανός, βλέποντας την κατάσταση με την ανταγωνιστικότητα της MP4-30, φροντίζει να αλλάξει τον αρχικό στόχο που είχε θέσει πριν από τη σεζόν, ενώ τονίζει για ακόμα μία φορά πως το Grand Prix στη Σιγκαπούρη θα πρέπει να είναι το καλύτερο για την ομάδα του Woking.

Νομίζω ότι ο στόχος είναι οι βαθμοί και για τα δύο αυτοκίνητα. Το βάθρο μοιάζει απίθανο. Πρέπει να σκεφτόμαστε ότι ο καλύτερός μας αγώνας θα είναι η Σιγκαπούρη: είναι μία πίστα χαμηλής ταχύτητας, με αργές στροφές, κάτι στο οποίο είμαστε πολύ δυνατοί. Έτσι, πιθανότατα αυτός θα είναι ο αγώνας που θα πάρουμε τους περισσότερους βαθμούς.

Fernando Alonso.

Ένα πιο δυνατό power unit θέλει σίγουρα και ο Fernando Alonso, με τον Ισπανό να μιλά ήδη για το 2016. Είναι γνωστό πως ο «El Nano» ήθελε να δει τους τεχνικούς στο Woking να δουλεύουν περισσότερο πάνω στην MP4-31, και τώρα θεωρεί πως οι υπόλοιποι 8 αγώνες για το τέλος θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν ως δοκιμές πάνω στα εξαρτήματα για την επόμενη σεζόν. Επιπλέον, ξέρει πως το Ιταλικό Grand Prix θα είναι ακόμα ένα δύσκολο για την ομάδα του, όμως ελπίζει ότι στη Σιγκαπούρη θα είναι ικανός να παλέψει ξανά για βαθμούς.

Στους εναπομείναντες αγώνες, πρέπει να παίρνουμε το μέγιστο σε κάθε ευκαιρία. Αλλά, αν δεν το κάνουμε, δε χρειάζεται να απογοητευτούμε. Παρά τα αποτελέσματα, καλά ή άσχημα, πρέπει να είμαστε επικεντρωμένοι ειδικά στο μονοθέσιο της επόμενης σεζόν και να χρησιμοποιούμε τους υπόλοιπους αγώνες ως δοκιμές.

Προσπαθούμε να αυξήσουμε την απόδοση, κάτι που δεν είναι καλό για το power unit, την αεροδυναμική και τη μηχανική πρόσφυση. Υπάρχουν ακόμα πολλά πράγματα που πρέπει να κάνουμε για να είμαστε ανταγωνιστικοί και να παλεύουμε για παγκόσμια πρωταθλήματα.

Η Monza δε θα δείξει την πρόοδο που κάναμε στην Ουγγαρία, εκεί όπου ήμασταν πάνω-κάτι στην πρώτη 10άδα. Όμως, ελπίζω ότι μπορούμε να δούμε κάτι αντίστοιχο στη Σιγκαπούρη και στους επόμενους αγώνες. Για τους μελλοντικούς αγώνες και τη νέα χρονιά, τα πράγματα δείχνουν πολύ διαφορετικά.

[Πηγές: Autosport, GMM]