Ferrari_488_Spider_03

H Ferrari τέλη Ιουλίου παρουσίασε την 488 Spider, η οποίο θα κάνει το ντεμπούτο της στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Σύμφωνα με την Ferrari, η 488 Spider είναι το πιο δυνατό πισωμήχανο V8 αυτοκίνητό της με ανοιγόμενη οροφή, ενώ ταυτόχρονα είναι και το πιο αεροδυναμικό Spider μοντέλο της που έχει βγει από το εργοστάσιο της στο Μαρανέλο.

Πριν τη δούμε εκεί, μια άσπρου χρώματος (Bianco Avus) πιάστηκε να κυκλοφορεί στη Κίνα και να τραβάει τα βλέμματα των περαστικών. Η ανοικτή έκδοση της 488 GTB παράγει 50% περισσότερη κάθετη δύναμη από την 458, με την Ferrari να τοποθετεί διπλό μπροστινό σπόιλερ, νέα πλαϊνά skirts, νέο πίσω προφυλακτήρα με διαχύτη, αεροτομή, αεροδυναμικό πάτωμα, και φυσικά δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα.

Ferrari_488_Spider_01

Το μεγάλο μπροστά σποίλερ διαθέτει διπλό προφίλ για τη βελτίωση της θερμικής απόδοσης, με τα διπλά κεντρικά στοιχεία του μπροστά προφυλακτήρα να συνδυάζονται με έναν εκτροπέα που διοχετεύει τον αέρα προς το επίπεδο κάτω μέρος του αμαξώματος. Το χαμηλό πίσω μέρος κυριαρχείται από αεροδυναμικές λύσεις, μεταξύ των οποίων βρίσκεται και η αεροτομή που δημιουργεί αεροδυναμική πίεση χωρίς αύξηση της οπισθέλκουσας. Αυτή λειτουργεί σε συνδυασμό με τον διαχύτη που εξοπλίζεται με ενεργά πτερύγια. Μάλιστα η Spider έχει και ηλεκτρικό γυάλινο ανεμοθώρακα που μπορεί να ρυθμιστεί σε τρεις θέσεις.

Ferrari_488_Spider_04

Να θυμίσω ότι μηχανικά φορά έναν V8 3.902 κ.εκ κινητήρα ο οποίος αποδίδει 670 άλογα στις 8.000 σ.α.λ με 760 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 8,7 δευτερόλεπτα, τα 0-400 μέτρα σε 10,55 δευτερόλεπτα, τα 0-1000 μέτρα έρχονται σε 18,9 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 325 χλμ/ώρα. Το κιβώτιο ταχυτήτων επτά σχέσεων διαθέτει μεταβλητή διαχείριση ροπής, ώστε να περνά ομαλά η τεράστια ροπή του κινητήρα σε όλο το φάσμα στροφών, με τις σχέσεις μετάδοσης να προσφέρουν “απίστευτα” προοδευτική επιτάχυνση, με τους μηχανικούς της Ferrari να έχουν δώσει μεγάλο βάρος στην τελειοποίηση του ήχου του V8, ώστε αυτός να είναι ο αναμενόμενος από ένα αυτοκίνητο της Scuderia. Περισσότερες πληροφορίες για τον ιταλικό ανοιχτό πειρασμό μπορείς να διαβάσεις εδώ.