Eric Boullier.

Όταν υπάρχουν δυσκολίες, ειδικά σε ένα τόσο ανταγωνιστικό και απαιτητικό περιβάλλον όπως αυτό της Formula 1, τότε είναι δεδομένο πως θα εμφανιστούν και τριγμοί στις συνεργασίες των ομάδων. Πιο καλό παράδειγμα από τη φετινή κατάσταση στο στρατόπεδο της Red BullRenault, δεν υπάρχει, και αρκετοί ειδικοί φοβούνται πως προς στην ίδια κατεύθυνση οδεύει και η McLarenHonda, με τους Ιάπωνες να μην μπορούν να αποδώσουν κοντά στα όσα υπόσχονται.

Όμως, ο Eric Boullier φροντίζει να διαχωρίσει τις δυο περιπτώσεις, δηλώνοντας πως η σχέση ανάμεσα σε ομάδα και προμηθευτή κινητήρων είναι διαφορετική, τονίζοντας παράλληλα πως ο συνδυασμός McLaren-Honda δεν θα φτάσει στο σημείο που έφτασε εκείνος μεταξύ Red Bull και Renault.

Νομίζω ότι έχουμε μια διαφορετική σχέση από ότι εκείνοι. Η Red Bull είναι ίσως ένας προνομιούχος πελάτης, αλλά εξακολουθεί να είναι πελάτης. Εμείς είμαστε εργοστασιακή ομάδα, οπότε η σχέση είναι πολύ διαφορετική.

Εφ ‘όσον η Honda χαιρετίζει τις συστάσεις ή τις υποθέσεις μας ή οτιδήποτε άλλο, μπορούμε κι εμείς να βοηθήσουμε. Εφ ‘όσον το χρονοδιάγραμμα θα ταιριάζει στην στρατηγική μας και τις επιθυμίες των οδηγών μας, ποτέ δεν θα φτάσουμε σε μια τέτοια κατάσταση.

P-20150906-00879_News

Οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν την McLaren να έχει ζητήσει την απομάκρυνση του Yasuhisa Arai από την κορυφαία θέση του προγράμματος F1 της Honda και ο Boullier κρατάει την γνωστή του, πολιτικά ορθή στάση στο συγκεκριμένο θέμα. Έτσι, όταν ρωτήθηκε για το εάν η Honda διαθέτει τα σωστά άτομα στις σωστές θέσεις, ο Γάλλος απάντησε πως:

Υποθέτω πως έτσι είναι. Για να είμαι ξεκάθαρος, νομίζω ότι η δομή (του management της Honda) είναι σαν ένα είδος matrix (σ.σ. πίνακα) και έχει λειτουργήσει καλά. Θέλουμε να κερδίσουμε και ίσως έχουμε ένα ζήτημα συγχρονισμού, επειδή ξεκινήσαμε από πολύ πίσω.

Θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι θα κερδίσουμε όσο το δυνατόν νωρίτερα. Αυτό είναι όπου η McLaren θα συζητάει πάντα με τη διοίκηση της Honda, αλλά είμαστε ευχαριστημένοι μέχρι στιγμής με τη δομή τους.