AAA65741

Η BMW δύο εβδομάδες μετά την έκθεση της Γενεύης, αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής της X5 eDrive concept, που είχαμε δει στην έκθεση της Φρανκφούρτης, τον Σεπτέμβριο του 2013 και μετά ξανά στην έκθεση της Νέας Υόρκης, τον Απρίλιο του 2014.

AAA65711

Το μοντέλο που έφερε η γερμανική εταιρία στη φετινή Φρανκφούρτη ονομάζεται επίσημα X5 xDrive40e και είναι το πρώτο μη-i υβριδικό μοντέλο της Γερμανικής εταιρίας που συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα. Ο πρώτος, είναι ένας τετρακύλινδρος, δίλιτρος TwinPower Turbo κινητήρας που αποδίδει 245 άλογα και 350 Nm ροπής ενώ ο δεύτερος, παράγει 113 άλογα και 250 Nm ροπής. Η συνδυαστική ισχύ του συστήματος αγγίζει τα 313 άλογα και τα 450 Nm ροπής τα οποία περνούν στον δρόμο μέσω ενός 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου Steptronic του xDrive συστήματος τετρακίνησης. Όλα αυτά, έχουν ως αποτέλεσμα ένα 0-100 της τάξης των 6.8 δευτερολέπτων και τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 km/h. Όταν η X5 xDrive40e κινείται χρησιμοποιώντας ηλεκτρική ενέργεια που αντλεί από την μπαταρία ιόντων-λιθίου των 9 kWh, η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 120 km/h.

AAA65471

Πιο σημαντικές όμως από τις επιδόσεις σε ένα τέτοιο μοντέλο, είναι η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές ρύπων. Σε αυτόν τον τομέα, η X5 xDrive40e, καταφέρνει μέση κατανάλωση 3.4-3.3 λίτρων και εκπομπές ρύπων που δεν ξεπερνούν τα 78-77 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο. Να αναφέρουμε επίσης ότι η αυτονομία του μοντέλου όταν κινείται ηλεκτρικά, είναι 31 χιλιόμετρα. Όσον αφορά την μπαταρία, αξίζει να σημειώσουμε ότι φορτίζει σε 3 ώρες και 50 λεπτά όταν χρησιμοποιείται συμβατική πρίζα και σε 2 ώρες και 45 λεπτά με το προαιρετικό, BMW i Wallbox ενώ για οικονομία χώρου, έχει τοποθετηθεί κάτω από τον χώρο αποσκευών με αποτέλεσμα ο τελευταίος να μετρά 500-1.720 λίτρα σε όγκο. Περισσότερες πληροφορίες, μπορείς να διαβάσεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.