2016-bmw-x5-xdrive40e-plug-in-hybrid-news-car-and-driver-photo-657288-s-original

Μία μελέτη που διήρκησε δύο χρόνια και περιελάμβανε περισσότερους από 3.000 πελάτες στην Κίνα, βοήθησε την BMW να συνειδητοποιήσει ότι προωθεί με λάθος τρόπο τα προϊόντα της. Προφανώς, το να προσφέρεις άπλετο χώρο για τους πίσω επιβάτες –δημιουργώντας παράλληλα ειδικά μοντέλα ειδικά γι’ αυτόν τον λόγο- και να αναφέρεις συνέχεια ότι είσαι κορυφαίος, δεν αρκεί.

Η έρευνα έδειξε προς έκπληξη των Γερμανών ότι οι Κινέζοι καταναλωτές δεν διαφέρουν από όλους τους υπόλοιπους! Σοκαριστικό, το ξέρω. Οι νεότεροι σε ηλικία υποψήφιοι αγοραστές, ενδιαφέρονται για τεχνολογία και gizmos και όχι τόσο για το σήμα. Επίσης, ψάχνουν για περισσότερο “βιώσιμα” μοντέλα.

Η Κινέζικη αγορά είναι σε ένα σταυροδρόμι αλλαγών. Καθώς ωριμάζει και κανονικοποιείται, αυτοί που είναι γεννημένη τη δεκαετία του ’80 και του ’90 είναι οι βασικοί καταναλωτές premium προϊόντων.

Δήλωσε ο Karsten Engel, CEO της BMW Κίνας, εννοώντας ότι για να βελτιωθεί η κατάσταση στην μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, η BMW θα πρέπει να παρουσιάσει καινοτομία, τεχνολογία και πρωτοπορία. Δεν αρκεί το σήμα. Τα πρώτα βήματα προς αυτή την κατεύθυνση θα γίνουν με την παρουσίαση της νέας 7-Series καθώς και της υβριδικής X5 το δεύτερο μισό του 2015.