488 (1)  

Χρόνο να’χεις να κάθεσαι στο περίπτερο της Ferrari και να χαζεύεις τη νέα 488 Spider. Η ανοικτή έκδοση της 488 GTB κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο της στην έκθεση της Φρανκφούρτης, με τις πωλήσεις της να ξεκινήσουν προς τα τέλη του έτους. Σύμφωνα με την Ferrari, η 488 Spider είναι το πιο δυνατό πισωμήχανο V8 αυτοκίνητό της με ανοιγόμενη οροφή, ενώ ταυτόχρονα είναι και το πιο αεροδυναμικό Spider μοντέλο, που έχει βγει από το εργοστάσιο του Μαρανέλο.

488 (2)

Όπως και στην κλειστή έκδοση, έτσι και η Spider παράγει 50% περισσότερη κάθετη δύναμη από την 458, με την Ferrari να τοποθετεί διπλό μπροστινό σπόιλερ, νέα πλαϊνά skirts, νέο πίσω προφυλακτήρα με διαχύτη, αεροτομή, αεροδυναμικό πάτωμα, και φυσικά δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα. Το μεγάλο μπροστά σποίλερ διαθέτει διπλό προφίλ για τη βελτίωση της θερμικής απόδοσης, με τα διπλά κεντρικά στοιχεία του μπροστά προφυλακτήρα να συνδυάζονται με έναν εκτροπέα που διοχετεύει τον αέρα προς το επίπεδο κάτω μέρος του αμαξώματος. Το χαμηλό πίσω μέρος κυριαρχείται από αεροδυναμικές λύσεις, μεταξύ των οποίων βρίσκεται και η αεροτομή που δημιουργεί αεροδυναμική πίεση χωρίς αύξηση της οπισθέλκουσας. Αυτή λειτουργεί σε συνδυασμό με τον διαχύτη που εξοπλίζεται με ενεργά πτερύγια. Μάλιστα η Spider έχει και ηλεκτρικό γυάλινο ανεμοθώρακα που μπορεί να ρυθμιστεί σε τρεις θέσεις.

488 (3)

Στο εσωτερικό η Ferrari, τοποθέτησε σχεδόν όλους τους διακόπτες πάνω στο τιμόνι, με τα πάντα να είναι προσαρμοσμένα στις ανάγκες του οδηγού. Στο μυαλό της Ferrari υπήρχε η έννοια “ευχρηστία” ως η λέξη κλειδί για τον σχεδιασμό του εσωτερικού, με τα γραφικά του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, που βρίσκεται ενσωματωμένο μέσα στον νέο πίνακα οργάνων, να έχουν επανασχεδιαστεί πλήρως. Νέα είναι επίσης τα καθίσματα αλλά και το κλειδί, που αντλεί έμπνευση από τον V8 κινητήρα, με την 488 Spider να έχει keyless σύστημα εκκίνησης.

Ferrari 488 Spider (3)

Φορά έναν V8 3.902 κ.εκ κινητήρα ο οποίος αποδίδει 670 άλογα στις 8.000 σ.α.λ με 760 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 8,7 δευτερόλεπτα, τα 0-400 μέτρα σε 10,55 δευτερόλεπτα, τα 0-1000 μέτρα έρχονται σε 18,9 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 325 χλμ/ώρα. Το κιβώτιο ταχυτήτων επτά σχέσεων διαθέτει μεταβλητή διαχείριση ροπής, ώστε να περνά ομαλά η τεράστια ροπή του κινητήρα σε όλο το φάσμα στροφών, με τις σχέσεις μετάδοσης να προσφέρουν “απίστευτα” προοδευτική επιτάχυνση, με τους μηχανικούς της Ferrari να έχουν δώσει μεγάλο βάρος στην τελειοποίηση του ήχου του V8, ώστε αυτός να είναι ο αναμενόμενος από ένα αυτοκίνητο της Scuderia.

488 (4)

Το σασί της 488 Spider είναι κατασκευασμένο από 11 διαφορετικά κράματα αλουμινίου και άλλων ευγενών μετάλλων, όπως το μαγνήσιο. Αυτό παρέχει την ίδια στρεπτική ακαμψία με την 488 GTB, με την απόδοση του πλαισίου να έχει αυξηθεί κατά 23%. Σε ότι αφορά την αναδιπλούμενη σκληρή οροφή της, αυτή αποτελείται από δύο μέρη και αναδιπλώνεται σε 14 δευτερόλεπτα. Το ιταλικό supercar έχει διαστάσεις 4.568 χλστ. μήκος, 1.952 χλστ. πλάτος, 1.211 χλστ. ύψος, έχει μεταξόνιο 2.650 χλστ., ζυγίζει 1.420 κιλά, 50 κιλά περισσότερα από την 488 GTB και 10 κιλά λιγότερο από την 458 Spider, ενώ έχει αναλογία βάρους 41,5%/58,5%, μπροστά-πίσω, έχοντας μέση κατανάλωση 11,4 λίτρα/100 χλμ και 260 γρ/χλμ εκπομπές CO2. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 230 λίτρα, με το ντεπόζιτο να είναι χωρητικότητας 78 λίτρων. Οι ζάντες είναι διαστάσεων 20″ με ελαστικά 245/35 μπροστά και 305/30 πίσω.

Η Ferrari έχει αναβαθμίσει το σύστημα Side Slip Control 2 (SSC2), κάνοντας το πιο ακριβής και λιγότερο επεμβατικό, παρέχοντας μεγαλύτερη διαμήκη επιτάχυνση στην έξοδο των στροφών. Εκτός από τα συστήματα F1-Trac και E-Diff, το SSC2 ελέγχει πλέον και τις αναρτήσεις, κάνοντας τη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, κατά τη διάρκεια πολύπλοκων ελιγμών, ακόμη πιο επίπεδη και πιο σταθερή, και κατά 12% γρηγορότερη από την 458 Spider στις στροφές.