jaguar-xf-4883

Η Jaguar XF κάνει ευρωπαϊκό ντεμπούτο στην έκθεση της Φρανκφούρτης, στεκόμενη δίπλα από την F-Pace. Το νέο μεσαίο οικογενειακό της Βρετανικής εταιρίας κατασκευάζεται πάνω στη νέα αλουμινένια πλατφόρμα iQ[Al] που χρησιμοποιεί και η XE, με το 75% της κατασκευής της να είναι από αλουμίνιο, κάνοντας την XF να ζυγίζει 190 κιλά λιγότερο από τη προηγούμενη γενιά. Έχει μήκος 7 χιλιοστά λιγότερο από τη προηγούμενη γενιά, με το ύψος να έχει μειωθεί κατά 3 χιλιοστά και το μεταξόνιο να αυξάνεται κατά 51 χιλιοστά, φτάνοντας στα 2.960 χιλιοστά. Η στρεπτική ακαμψία έχει αυξηθεί κατά 28%, με την αναλογία βάρους να είναι σχεδόν 50:50. Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια μπροστά, ανεξάρτητη πίσω, με την Jaguar να τοποθετεί και το σύστημα Adaptive Dynamics που ρυθμίζει αυτόματα την απόσβεση των αμορτισέρ.

jaguar-xf-4888

Ο αεροδυναμικός συντελεστής του αυτοκινήτου ανέρχεται στα 0,26 Cd και στο εσωτερικό υπάρχουν premium χαρακτηριστικά, καλύτερης ποιότητας υλικά, μεταλλικά διακοσμητικά και περιστροφικό επιλογέα ταχυτήτων. Ο πίνακας οργάνων είναι πλήρως ψηφιακός διαστάσεων 12,3″, ενώ μια μεγάλη οθόνη 10,2″ βρίσκεται ενσωματωμένη στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας που φιλοξενεί όλες τις πληροφορίες του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας διαθέτει τετραπύρηνο επεξεργαστή και δίσκο SSD, με το προηγμένο σύστημα ήχου Meridian να διαθέτει 17 ηχεία και να παράγει 825 Watt.

jaguar-xf-4890

Μηχανικά εξοπλίζεται με τον 2,0-λίτρο Ingenium diesel κινητήρα απόδοσης 163 ίππων με 380 Nm ροπής (μέση κατανάλωση 4,0 λίτρα/100 χλμ και εκπομπές CO2 104 γρ/χλμ κάνοντας το, το οικονομικότερο μοντέλο της κατηγορίας) και 180 ίππων με 430 Nm ροπής. Επίσης υπάρχει ο V8 twin-turbo 3,0-λίτρων απόδοσης 300 ίππων με 700 Nm ροπής και ο 3,0-λιτρος V6 κομπρεσοράτος που παράγει 380 άλογα με 450 Nm ροπής. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, με τον 2,0-λίτρο Ingenium diesel να μπορεί να συνδυαστεί και με ένα 6άρι μηχανικό.