500062

Δεν έχουν περάσει καλά-καλά δύο 24ώρα από την παρουσίαση της νέας Lamborghini Huracan Spyder και μια τέτοια πιάστηκε να κυκλοφορεί στους δρόμους γύρω από το εργοστάσιο της εταιρίας στην Ιταλία. Προφανώς και δεν πρόκειται για αυτοκίνητο κάποιου ιδιώτη, καθώς δεν έχει ξεκινήσει ακόμα η παραγωγή του νέου ανοιχτού πειρασμού, αφού οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν την ερχόμενη άνοιξη, με τη Lamborghini να κάνει τις τελευταίες δοκιμές στο αυτοκίνητο.

Ο σχεδιασμός  του νέου, ανοιχτού “ταύρου” είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό ίδιος με αυτόν της κλειστής έκδοσης με την σημαντικότερη αλλαγή, να είναι η αφαίρεση της μεταλλικής οροφής και η αντικατάσταση της με μία ηλεκτροϋδραλική, υφασμάτινη που ανοίγει και κλείνει σε 17 δευτερόλεπτα σε ταχύτητες που δεν ξεπερνούν τα 50 km/h. Ο χειρισμός της οροφής γίνεται με ένα νέο κουμπί που βρίσκεται στο κεντρικό τούνελ ενώ ανεξαρτήτως της θέσης της οροφής, ο οδηγός έχει την δυνατότητα να ανοίξει το πίσω παραθυράκι. Επίσης, οι υποψήφιοι πελάτες θα κληθούν να διαλέξουν ανάμεσα σε μαύρες, καφέ και κόκκινες αποχρώσεις για την οροφή.

Η Lamborghini έχει τοποθετήσει ένα αεραγωγό που μειώνει τον αέρα στο κεφάλι των επιβατών όταν η Huracan Spyder ταξιδεύει ανοιχτή ενώ πρόσθεσε και δύο προστατευτικά για να ελαττώσει τους αεροδυναμικούς παλμούς που πιθανώς θα ενοχλούσαν τους επιβαίνοντες. Επιπλέον, δύο πτερύγια στον χώρο του κινητήρα βελτιστοποιούν την ροή ενώ το κεκλιμένο “καπό” έχει εξελιχθεί ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο.

Η Lamborghini Huracan Spyder ζυγίζει 1.542 κιλά με αυτά να είναι κατανεμημένα σε αναλογία 43:57 εμπρός και πίσω, ενώ κινείται από τον ίδιο, 5.2 λίτρων ατμοσφαιρικό V10 που κινεί και την coupe έκδοση. Αυτός αποδίδει ως γνωστόν 610 άλογα στις 8.250 σ.α.λ. και 560 Nm ροπής στις 6.500 και συνδυάζεται φυσικά με το 7-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και σύστημα τετρακίνησης. Τα πρώτα 100 km/h από στάση, έρχονται σε 3.4 δευτερόλεπτα -0.2 δευτερόλεπτα αργότερα από την coupe- και η τελική αγγίζει τα 324 km/h.

Όχι ότι έχει ιδιαίτερη σημασία, αλλά η μέση κατανάλωση της Huracan Spyder σύμφωνα με την Lamborghini είναι “μόλις” 12.3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα χάρη σε ένα νέο σύστημα start/stop και την τεχνολογία “Cylinder on Demand”. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι εξοπλίζεται με standard carbon-ceramic φρένα με διάμετρο δίσκων 380 χιλιοστών για τον εμπρός άξονα, LED φωτιστικά σώματα, 20άρες Giano ζάντες ελαφρού κράματος και οθόνη 12.3 ιντσών αντί για έναν συμβατικό πίνακα οργάνων και η τιμή της θα ξεκινάει από τα €186.450 προ φόρων.