SVG-2

Άλλη μία χρονιά, άλλος ένας Οκτώβριος, άλλο ένα World Time Attack Challenge. Ο θεσμός που χρόνο με τον χρόνο βελτιώνεται και “μεγαλώνει” επιστρέφει το 2015 και υπόσχεται πως θα είναι καλύτερος από ποτέ. Ο ανταγωνισμός, δεδομένος. Κάποιοι παλιοί επιστρέφουν. Κάποιοι νέοι έρχονται. Όλα τα αυτοκίνητα είναι έτοιμα σε αυτό το σημείο… ή τουλάχιστον όσο έτοιμα μπορούν να είναι. Ξέχνα τους κανόνες που περιορίζουν. Ξέχνα τα πρωτότυπα, τις ανακτήσεις ενέργειας και την “πράσινη” τεχνολογία. Το World Time Attack Challenge έχει να κάνει με αυτοκίνητα “παραγωγής” βελτιωμένα μηχανικά και αεροδυναμικά στο όριο και αν όλα πάνε καλά, φέτος στο Sydney Motorsport Park θα δούμε έναν εκπληκτικό αγώνα. Οι κατηγορίες έχουν ως εξής:

Clubsprint: Ερασιτέχνες οδηγοί σε ελαφρώς βελτιωμένα, “βολτάδικα” αυτοκίνητα. Εδώ οι κανονισμοί είναι αυστηροί τόσο όσον αφορά στην αεροδυναμική, όσο και στα ελαφριά υλικά και κατά συνέπεια, το βάρος. Όχι τόσο στους κινητήρες, αλλά επαναλαμβάνω, τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι “δρόμου” με ότι αυτό συνεπάγεται.

Open: Μία από τις δημοφιλέστερες κατηγορίες στο WTAC. Λιγότεροι περιορισμοί στην αεροδυναμική και στα μηχανικά ενώ επιτρέπονται και οι επαγγελματίες οδηγοί.

Pro Am: Η πρώτη κατηγορία στην οποία επιτρέπονται σχεδόν τα πάντα. Ο μοναδικός περιορισμός, είναι ότι οι οδηγοί πρέπει να είναι ερασιτέχνες αλλά μην σε ξεγελά αυτό… οι “ερασιτέχνες” είναι πολύ γρήγοροι και οι χρόνοι κοντά σε αυτούς της κορυφαίας κατηγορίας.

Pro: Όπως λένε οι Άγγλοι, anything goes στην Pro κατηγορία. Ναι, τα αυτοκίνητα πρέπει να έχουν το εργοστασιακό πάτωμα αλλά πέραν αυτού, είναι η παιδική χαρά των μηχανικών. Ακραία bodykits, ακραίες βελτιώσεις στους κινητήρες και την μετάδοση και επαγγελματίες οδηγοί. Φέτος μάλιστα οι κανονισμοί επιτρέπουν nitro και KERS… Ας δούμε λοιπόν τις ομάδες και τα αυτοκίνητα τους.