Energy F1-2015

Μετά το περσινό -επίτρεψέ μου- φιάσκο με την απόδοση και την αξιοπιστία του από πολλούς πολυαναμενόμενου Renault Energy F1-2014, τα πράγματα για τον Γάλλο κατασκευαστή δεν έγιναν πολύ καλύτερα φέτος. Η Renault επέλεξε να μη χρησιμοποιήσει καμία «μάρκα» μέχρι το Grand Prix στο Austin, όταν και εκμεταλλεύτηκε 11 από τις 12 που είχε διαθέσιμες.

Ο κινητήρας που έφερε στις ΗΠΑ φημολογείται ότι είναι κατά 2 δέκατα ταχύτερος στον γύρο. Αυτό δεν ήταν αρκετό για να πείσει τις Toro Rosso και Red Bull, ώστε να τον χρησιμοποιήσουν και να βρεθούν 10 πίσω στην εκκίνηση. Έτσι, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι να δούμε τον νέο κινητήρα σε κάποιο μονοθέσιο, αν αυτό συμβεί ποτέ.

Οι Γάλλοι, σκεπτόμενοι πως η πίστα του Μεξικού απαιτεί ένα ειδικά διαμορφωμένο σύστημα ψύξης, θα έχουν ξανά μαζί τους τον κινητήρα στη Βραζιλία, για τον προ-τελευταίο και τον τελευταίο αγώνα της φετινής χρονιάς, όμως το αναβαθμισμένο power unit θα δεχθεί μερικές ακόμα βελτιώσεις από τους μηχανικούς, οι οποίοι θέλουν να πάρουν δεδομένα για τον κινητήρα από την πίστα, μιας και το δυναμόμετρο είναι μια διαφορετική υπόθεση.

H Red Bull και η Toro Rosso ίσως να μη χρησιμοποιήσουν τον νέο κινητήρα ούτε στη Βραζιλία, αλλά ούτε και στο Abu Dhabi, θέλοντας πιθανώς να μη δώσουν δεδομένα στη Renault εν όψει 2016, αφού είναι πιθανό να μη συνεργαστούν με τους Γάλλους το 2016.