bmw-8-series-front-three-quarter-in-motion

Ο CEO της BMW μπορεί να μην διευκρίνισε αν το επερχόμενο, υδρογονοκίνητο i5 θα είναι crossover ή sedan, αλλά σε πρόσφατες δηλώσεις του, ο επικεφαλής εξέλιξης τεχνολογίας κυψελών υδρογόνου της Γερμανικής εταιρίας, Merten Jung, είχε κάτι περισσότερο να πει:

Θα λανσαριστεί κάποια στιγμή μετά το 2020. Δεν έχουμε ακόμα κάποιο μοντέλο αλλά καθώς ο χαρακτήρας της τεχνολογίας ευνοεί τα μεγαλύτερα οχήματα, το μοντέλο μας θα είναι πιθανώς κάποιο μεγάλων αποστάσεων… ένα μεγάλο sedan.

Αυτό όμως δεν ήταν το μοναδικό που αποκάλυψε ο Jung. Το υψηλόβαθμο στέλεχος της BMW, είπε ότι η εταιρία σημείωσε σημαντική πρόοδο στην συγκεκριμένη τεχνολογία. Να θυμίσουμε ότι η BMW συνεργάζεται με την Toyota από το 2013 στην τεχνολογία κυψελών υδρογόνου και ο τελευταίος καρπός αυτής της συνεργασίας, είναι ένας νέος τρόπος συμπίεσης του υδρογόνου σε πάρα πολύ χαμηλή θερμοκρασία για να μειωθεί ο όγκος του. Ο Jung αποκάλυψε ότι η BMW χρησιμοποίησε ως βάση μία δεξαμενή υδρογόνου κατασκευής Toyota και ότι η νέα αυτή πρόοδος, χαρίζει αυτονομία μεγαλύτερη των 700 χιλιομέτρων. Βέβαια, η τεχνολογία αυτή θα χρειαστεί κάποια χρόνια για να βελτιστοποιηθεί και να περάσει στην παραγωγή αλλά από αυτά που καταλαβαίνουμε, αυτό θα συμβεί με το λανσάρισμα του i5, “κάποια στιγμή μετά το 2020”.