Chevrolet Camaro SS

Για να κάψεις λίγο λάστιχο χωρίς να στρίψεις πολύ το τιμόνι, θα πρέπει να κάνεις burnout. Βέβαια, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχεις αρκετή δύναμη που περνά τους τροχούς, αλλά και να ξέρεις πώς γίνεται. Σίγουρα, με 455 άλογα και 617 N·m ροπής από τον V8 των 6,2 λίτρων, η νέα Chevrolet Camaro SS δεν έχει πρόβλημα να νικήσει τη στατική τριβή, λιώνοντας λίγο τα πίσω ελαστικά.

Το ίδιο κάνει και η Bugatti Veyron Vitesse WRC, μόνο που εδώ υπάρχουν δύο διαφορές: πρώτον, ο W16 κινητήρας αποδίδει 1.200 άλογα και 1.500 N·m ροπής, ενώ έχει κίνηση και στους δύο άξονες. Καταλαβαίνεις, λοιπόν, πως με τέτοια δύναμη, δεν είναι δύσκολο να αφήσεις τα ίχνη σου στην άσφαλτο.