lamborghini huracán lp 610-4 21

Δε μπορώ να δεχτώ τον όρο “ρομαντικό” σε όποιον ακόμα προτιμάει τα αυτόματα κιβώτια, ειδικά στα supercars. Σε καθημερινά hot-hatches και άλλες γήινες κατασκευές θεωρώ ότι είναι πιο ταιριαστό να μην υπάρχει το αριστερό πεντάλ.

Όπως και να έχει, τα χειροκίνητα κιβώτια σε supercars είναι μια ιστορία “διηγώντας την να κλαις”. Αυτό ήρθε να επιβεβαιώσει και ο CEO της Lamborghini, Stephan Winkelmann, κατά την παρουσίαση της πισωκίνητης Huracan στην έκθεση του Los Angeles. O λόγος απλός και αποστομωτικός. Το αγοραστικό κοινό δεν θέλει να αλλάζει ταχύτητες με τον λεβιέ, με τον Γερμανοϊταλό να δηλώνει χαρακτηριστικά:

Για την κίνηση στους τέσσερις τροχούς και στους πίσω τροχούς, έρευνα μας έχει δείξει ότι σε αυτόν τον τομέα της αγοράς το 55% των πωλήσεων θα είναι πισωκίνητα μεταξύ 2015 και 2020. Έτσι, είναι σαφές ότι υπάρχουν ορισμένοι αγοραστές – νεότεροι πελάτες, νομίζω, αλλά επίσης, πιο έμπειροι και ενθουσιώδεις οδηγοί – που θέλουν κίνηση στους πίσω τροχούς. Δεν έχουμε την ίδια εντύπωση για το χειροκίνητο κιβώτιο σε σχέση με το διπλοσύμπλεκτο. Μπορώ να πω τώρα, ότι δεν θα υπάρξει μια χειροκίνητη Huracan.

Lamborghini Huracan LP580-2 (2)

Επίσης, εκτός από την LP580-2 θα υπάρχει και μια πιο hardcore και ακριβή πισωκίνητη Huracan, πιθανώς η Super Veloce. Επίσης, επιβεβαίωσε για ακόμα μια φορά ότι η Urus θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο στην ιστορία της ιταλικής φίρμας, που θα φοράει turbo κινητήρα.