Renault Sport F1

Δύο είναι οι κατασκευαστές κινητήρων που θέλουν σημαντική βελτίωση για το 2016: η Renault και η Honda. Για την ακρίβεια, και οι 4 κατασκευαστές το θέλουν, ωστόσο οι Γάλλοι και οι Ιάπωνες ζητούν περισσότερο από τον καθένα τη βελτίωση, μιας και η απόσταση από την κορυφή είναι πολύ μεγάλη.

Η Renault προσπάθησε αποτυχημένα να αυξήσει την απόδοση του Energy F1-2015 και πλέον στοχεύει σε έναν καλύτερο, αποδοτικότερο και πιο αξιόπιστο Energy F1-2016. Επίσης, δε θα πρέπει να ξεχνάμε ότι η γαλλική εταιρεία είναι πολύ κοντά στην εξαγορά της Lotus και την επιστροφή της ως ομάδα, συνεπώς θα πρέπει να γίνουν αλλαγές προκειμένου να είναι όσο το δυνατόν πιο ανταγωνιστική.

Αυτό σημαίνει πως θα υπάρξει αύξηση του προϋπολογισμού και βελτίωση των εγκαταστάσεων, όπως λέει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Renault, Cyril Abiteboul, αν βέβαια οριστικοποιηθεί η συμφωνία με τη Lotus.

Αν η απόφαση είναι θετική, θα υπάρχει αύξηση στον προϋπολογισμό για την Έρευνα και Ανάπτυξη. Νομίζω ότι πάντα ήμασταν λίγο περιορισμένοι όσον αφορά τον τομέα αυτό, σε σχέση με αυτό που είχαμε στο παρελθόν, και είναι η ευχάριστη αυτή η εξέλιξη. Επίσης, θα έχουμε ένα νέο μονοκύλινδρο δυναμόμετρο που θα έρθει τον Ιανουάριο, κάτι που θα αυξήσει κατά 50% την ικανότητα δοκιμών μας, όταν πρόκειται για μέση ή μακροπρόθεσμη εξέλιξη. Πιέζουμε πολύ κι επενδύουμε. Νιώθω αυτοπεποίθηση.

F1 MALAYSIAN GP 2015

Ο Abiteboul προαναγγέλλει αλλαγές στο εργοστάσιο, καθώς πιστεύει ότι θα πρέπει να υπάρχει καλύτερο καταμερισμός των ρόλων, διότι εξηγεί ότι ο ίδιος δεν μπορεί να ασχολείται με όλα τα ζητήματα, ενώ δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να τον δούμε σε άλλο πόστο στο μέλλον.

Νομίζω ότι έχουμε την ικανότητα, αλλά μας λείπει η δυναμική, και η τεχνική ηγεσία για το πού θέλουμε να πάμε και να έχουμε τη σωστή πειθαρχία. Αυτή η σεζόν είναι ένα παράδειγμα πλήρους απουσίας πειθαρχίας στη διοίκηση και το τεχνικό τμήμα, κι εγώ είμαι μέρος αυτού. Δε λέω ότι δεν είναι δικό μου πρόβλημα, γιατί είμαι μέρος του προβλήματος. Έτσι, θα πρέπει να κάνουμε βαθιές αλλαγές στη διοίκηση που θα μπορούσε να περιλαμβάνει και τη δική μου θέση.

Νομίζω ότι το Viry χρειάζεται κάποιον που να είναι συνέχεια στο εργοστάσιο. Στο πλαίσιο αυτό, είναι αδύνατο για εμένα να σκεφτώ τη στρατηγική, τη συμφωνία με τη Lotus, το νέο σχέδιο της Formula 1, και να ξοδεύω τον κατάλληλο χρόνο στο Viry. Έτσι, θα πρέπει να σκεφτούμε τι έγινε και τι θα γίνει στο μέλλον Θα σκέφτομαι μόνο τι είναι καλύτερο για την ομάδα. Δουλειά μου είναι να προσφέρω στη Renault αυτό που πιστεύω ότι είναι το πιο αξιόπιστο για τον οργανισμό, ώστε να φτάσουμε σε μία θέση που να διεκδικούμε παγκόσμιο πρωτάθλημα.