Ολοκληρώθηκαν οι δοκιμές της Pirelli στο Abu Dhabi

Σχετικά άρθρα

Stoffel Vandoorne

Η δράση στις πίστες της Formula 1 ολοκληρώθηκε πριν από μερικές ώρες. Το 12ωρο τεστ στην πίστα του Abu Dhabi έγινε για λογαριασμό της Pirelli, ώστε η ιταλική εταιρεία να πάρει δεδομένα για τα ελαστικά της νέας σεζόν. Ανάμεσα σε αυτά που δοκιμάστηκαν ήταν και η νέα, υπερ-μαλακή γόμα, την οποία θα δούμε για πρώτη φορά το 2016, αλλά μόνο στα circuits πόλης.

Τον πρώτο χρόνο σημείωσε ο Stoffel Vandoorne, ο Πρωταθλητής του GP2 και τρίτος οδηγός της McLaren. Ο Βέλγος ολοκλήρωσε 99 περάσματα και ήταν ταχύτερος κατά 3,5 δέκατα από τον δεύτερο Kimi Raikkonen, που είχε μοιρασμένο πρόγραμμα με τον Sebastian Vettel, όπως έγινε και σε άλλες ομάδες. Είδαμε και μερικούς νέους οδηγούς, όπως είναι οι Adderly Fong, Alfonso Celis, Rio Haryanto και Jordan King.

Η Pirelli ήταν αυτή που όριζε το πρόγραμμα κάθε ομάδας, χωρίς να επιτρέπεται οποιαδήποτε δοκιμή νέου εξαρτήματος για το 2016, ώστε το τεστ να είναι επικεντρωμένο μόνο στα ελαστικά. Εκτός από την υπερ-μαλακή, δοκιμάστηκαν και νέες κατασκευές για τα εμπρός και πίσω ελαστικά, ίσως για να βρεθεί ένα σημείο μετά από το οποίο τα νέα ελαστικά του 2016 να καταρρέουν όσον αφορά την απόδοση.

TEST ABU DHABI F1/2015

Είναι πολύ νωρίς για συμπεράσματα, ωστόσο ο Αγωνιστικός Διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery, πιστεύει πως τα πράγματα κυλούν καλώς, αν και θα πρέπει πρώτα να γίνει η ανάλυση όλων των δεδομένων.

Είχαμε ένα πλάνο για τις δοκιμές των ελαστικών της επόμενης σεζόν, και μπορούμε να πούμε ότι είμαστε ικανοποιημένοι από αυτό που πετύχαμε, ακόμα κι αν πρέπει να αναλύσουμε πλήρως τα δεδομένα. Έχουμε δοκιμάσει διαφορετικές εκδόσεις της νέας υπερ-μαλακής γόμας για το 2016, πράγμα που ήταν ένας από τους στόχους για αυτή την περίοδο.

Ο στόχος των υπέρ-μαλακών ελαστικών είναι να φέρουμε μια γόμα πιο μαλακή από την πολύ μαλακή και κυρίως έχουμε σχεδιάσει μια επιθετική επιλογή για τις πίστες στην πόλη, με καλύτερη απόδοση από τα τελευταία πολύ μαλακά ελαστικά και μεγαλύτερη φθορά, προκειμένου να επιτρέψουμε στις ομάδες να πάρουν μια πιο επιθετική προσέγγιση για τη στρατηγική του αγώνα.

Είτε θα έχουμε περισσότερα pit stops είτε διαφορά στις στρατηγικές, είναι πολύ νωρίς να πούμε. Θα αναλύσουμε πλήρως τα δεδομένα μας και την τηλεμετρία των ομάδων όταν πάμε πίσω στο εργοστάσιο. Αλλά, φαίνεται πως κινούμαστε στη σωστή κατεύθυνση. Τα υπερ-μαλακά αναμένεται να προσφέρουν περισσότερες πιθανότητες για μερικούς αγώνες. Επίσης, έχουμε δοκιμάσει κάποιες διαφορετικές κατασκευές στα εμπρός και πίσω ελαστικά.

Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Γύροι
1 Stoffel Vandoorne McLaren 1:44.103 99
2 Kimi Raikkonen Ferrari 1:44.456 56
3 Marcus Ericsson Sauber 1:44.480 50
4 Jolyon Palmer Lotus 1:44.568 90
5 Sebastian Vettel Ferrari 1:44.940 56
6 Pascal Wehrlein Mercedes 1:45.605 107
7 Daniel Ricciardo Red Bull 1:45.805 57
8 Max Verstappen Toro Rosso 1:45.849 54
9 Nico Hulkenberg Force India 1:45.852 71
10 Valtteri Bottas Williams 1:45.940 103
11 Daniil Kvyat Red Bull 1:46.309 48
12 Carlos Sainz Toro Rosso 1:46.995 56
13 Adderly Fong Sauber 1:48.439 57
14 Alfonso Celis Force India 1:48.545 65
15 Rio Haryanto Manor 1:49.593 56
16 Jordan King Manor 1:49.661 59
ΠηγήSky Sports

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

GP Κίνας 2024: Άπιαστος Verstappen

Για έναν ακόμα ακόμα θαυμάσαμε το μεγαλείο της Red Bull και του Max Verstappen και ταυτόχρονα διασκεδάσαμε με τις μάχες για τις πίσω θέσεις. Ούτε...