2016-Toyota-Mirai-5

Απ’ότι φαίνεται ούτε η Toyota περίμενε τέτοια επιτυχία για το Mirai ή δεν ήταν έτοιμη η αγορά για ένα λανσάρισμα τέτοιου μοντέλου. Τουλάχιστον έτσι μεταφράζω το γεγονός ότι η ιαπωνική εταιρία πρόκειται να παρέχει στις αντιπροσωπείες της που πωλούν το υδρογονοκίνητο μοντέλο της στη Καλιφόρνια με προσωρινούς σταθμούς υδρογόνου, καθώς ορισμένοι πελάτες ανέβαλλαν την παραλαβή των αυτοκινήτων τους, μέχρι το δίκτυο υποδομής ανεφοδιασμού υδρογόνου είναι έτοιμο.

Ο διευθυντής μάρκετινγκ της Toyota, Doug Coleman, δήλωσε σε συνέντευξή του στο Bloomberg ότι η εταιρία Air Products & Chemicals θα παρέχει κινητά trailer υδρογόνου που θα χρησιμεύσουν ως προσωρινή λύση, έως ότου η πολιτεία ανοίξει περισσότερους σταθμούς. Τα trailers λειτουργούν με μπαταρία και ηλιακή ενέργεια, και είναι ικανά να γεμίσουν κατά το ήμισυ τα ρεζερβουάρ των Mirai, χαρίζοντας στους οδηγούς αυτονομία κοντά στα 240 χλμ. Με συνολική χωρητικότητα 85 κιλών υδρογόνου, οι κινητοί σταθμοί ανεφοδιασμού μπορούν να παρέχει καύσιμο για περίπου 36 αυτοκίνητα.

Toyota-Mirai-3

Ο παραπάνω προμηθευτής των ρυμουλκουμένων trailer είναι σταθερός υποστηρικτής των προσπαθειών της Toyota για τη δημιουργία ενός αποδεκτού δικτύου ανεφοδιασμού υδρογόνου, έχοντας ήδη χρηματοδοτήσει την startup της Toyota, FirstElement το περασμένο έτος.

Μέχρι το Νοέμβριο μόνο τέσσερις σταθμοί ήταν ανοικτοί για χρήση από τους ιδιώτες στην Καλιφόρνια, και αυτή τη στιγμή περίπου 43 σταθμοί κατασκευάζονται ή έχουν πάρει άδεια και με την Toyota να ετοιμάζεται να πουλήσει περίπου 1.000 Mirai το 2016, ο Coleman δήλωσε:

Υπάρχει ένας αριθμός των πελατών που έχουν πει “Ξέρεις, εγώ μπορώ να περιμένω, δεν χρειάζομαι το αυτοκίνητο αμέσως. Θα περιμένω τον σταθμό να κατασκευαστεί και να είναι σε πλήρη λειτουργία πριν πάρω το αυτοκίνητο. Αυτό είναι απολύτως εντάξει με εμάς.

Οι αντιπρόσωποι θα κρατήσουν τους κινητούς σταθμούς στις εγκαταστάσεις τους για όσο διάστημα χρειαστεί, ώστε το δίκτυο ανεφοδιασμού υδρογόνου είναι ικανό να καλύψει την ζήτηση.