2016_Cadillac_ELR_2dr_Coupe_gaselectric_hybrid_6369336

Η Cadillac προσπάθησε πραγματικά με την ELR. Προσπάθησε, τόσο στην εξέλιξη της, όσο και στις πωλήσεις. Όμως δεν τα κατάφερε. Υπάρχουν λόγοι γι’ αυτό – η τιμή είναι ένας από αυτούς. Το γεγονός ότι “niche σε ένα niche σε ένα niche σε ένα niche” ήταν χωρίς αμφιβολία ένας ακόμα. Η ουσία είναι ότι “η ELR είναι μία μεγάλη απογοήτευση” και δεν το λέω εγώ, αλλά ο επικεφαλής marketing της φίρμας, Uwe Ellinghaus.

Οπότε η στρατηγική πρέπει να αλλάξει. Όπως δήλωσε ο Ellinghaus, αυτό που θα κάνει η Cadillac είναι να προσθέτει υβριδικές εκδόσεις στα υπάρχοντα μοντέλα. “Δεν είναι δυνατόν πλέον να αντιγράψουμε την επιτυχία της Tesla” αναφέρει χαρακτηριστικά. Ο Ellinghaus αναγνωρίζει το γιατί η Tesla έχει την απήχηση που έχει και ποιόν δρόμο πρέπει να ακολουθήσει η Cadillac. Προς το παρόν, “ηλεκτροποίηση” μοντέλων που είναι ήδη στην γκάμα της – ή που θα έρθουν σύντομα όπως η CT6. Στη συνέχεια; Υδρογόνο. Ο Ellinghaus είναι κατηγορηματικός. Το υδρογόνο είναι το μέλλον αλλά “σκοντάφτει” στην έλλειψη υποδομών και την στενοκεφαλιά των κατασκευαστών. Πρέπει οι κατασκευαστές να καταλήξουν σε ένα standard πριν αρχίσει να δημιουργείται υποδομή. Πρέπει οι κατασκευαστές να αλλάξουν τον τρόπο που σκέφτονται.