Jenson Button

Κάποιες φορές χρειάζεται να βρεις πάτο ώστε να δώσεις μια γερή ώθηση για να ανέβεις στην κορυφή. Μετά από 2 κακές χρονιές το 2013 και το 2014, η McLaren ελπίζει πως το 2015 έπιασε πάτο με την 9η θέση και τους 27 μόλις βαθμούς που κατάφερε να συγκεντρώσει στους 19 αγώνες. Οι δηλώσεις για το 2016 έχουν ξεκινήσει εδώ κι εβδομάδες, με τις υποσχέσεις να κάνουν λόγο για ένα πολύ βελτιωμένο μονοθέσιο, αφού η MP4-31 είναι ήδη καλύτερη από την MP4-30.

Επειδή, όμως, από τη αρχή του 2015, διαβάζαμε για πολύ μεγάλη βελτίωση μέσα στη χρονιά, η οποία ποτέ δεν ήρθε, οι οπαδοί της ομάδας είναι επιφυλακτικοί, ακόμα κι αν υπάρχουν προοπτικές για βελτίωση 2,5 δευτερολέπτων, σύμφωνα με τον Fernando Alonso, αλλά το νούμερο αυτό είναι υπερβολικό με τα τωρινά δεδομένα.

Eric Boullier and Fernando Alonso in the garage.

Ο Eric Boullier συμφωνεί με τον οδηγό του, καθώς λέει και αυτός πως δεν είναι απίθανο να δούμε τόσο μεγάλη βελτίωση. Βέβαια, βασική προϋπόθεση είναι να κάνουν το σύστημα ERS να αποδώσει τα μέγιστα, διότι αυτό είναι το βασικό πρόβλημα, όπως λέει ο Γάλλος.

Τίποτα δεν είναι εγγυημένο. Αλλά, ξέρουμε γιατί δεν ήμασταν ανταγωνιστικοί φέτος. Το νέο power unit είναι σπουδαίο από τεχνολογικής πλευράς, αλλά πρέπει να ωριμάσει. Όταν δεν μπορείς να βγάλεις όλη την ηλεκτρική ενέργεια σε όλο τον γύρο, τότε χάνεις δευτερόλεπτα και όχι απλώς δέκατα. Έτσι, αν μπορέσουμε να λύσουμε αυτό το πρόβλημα, θα είμαστε σε θέση να κερδίσουμε μερικά δευτερόλεπτα στην απόδοση.