Fernando Alonso

Για έναν από τους δυσκολότερους χειμώνες στην ιστορία της πρέπει να είναι προετοιμασμένη η McLaren. Η σεζόν του 2015 ήταν η χειρότερη από το 1980 και σε αυτό σημαντικό μερίδιο ευθύνης έχει ο Honda RA615H, καθώς το ιαπωνικό power unit ήταν αδύναμο και αναξιόπιστο. Η βελτίωση θα πρέπει να είναι μεγάλη για το 2016 και οι μηχανικοί στις δύο εταιρείες έχουν ξεκινήσει εδώ και μήνες την προετοιμασία για την ερχόμενη σεζόν.

Τα δεδομένα που παίρνουν από το νέο μονοθέσιο και τον νέο κινητήρα μπορούν να συγκριθούν με την MP4-30 και τον RA615H, και ο επί κεφαλής της McLaren, Eric Boullier, λέει πως παρόλο που βρισκόμαστε στα μέσα Δεκέμβρη κι έχουμε 14 εβδομάδες μέχρι την Αυστραλία, η MP4-31 είναι ήδη καλύτερη από τον προκάτοχό της.

Σχεδόν όλα θα αλλάξουν εκτός από τη φιλοσοφία. Αυτή τη στιγμή, το νέο μονοθέσιο για την επόμενη σεζόν είναι ήδη καλύτερο από το αυτοκίνητο του 2015.

Jenson Button

Ο Jenson Button επισημαίνει την ανάγκη για βελτίωση σε όλους τους τομείς, ειδικότερα στο power unit, ωστόσο δεν ξεχνά να αναφερθεί στο μονοθέσιο, διότι παραδέχεται πως το σασί της MP4-30 δεν ήταν από τα καλύτερα πέρυσι.

Ελπίζω ότι του χρόνου θα είμαστε πιο ψηλά στο grid, διότι όλο το πακέτο θα βελτιωθεί. Νομίζω ότι πρέπει να βελτιώσομε τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και το ERS, αλλά επίσης πρέπει να βελτιώσουμε όλο το μονοθέσιο. Δεν ήταν ένα από ταχύτερα σασί στο grid.

Για έναν εντελώς διαφορετικό κινητήρα μας προϊδεάζει και ο επί κεφαλής της Honda Motorsport, Yasuhisa Arai. Ο Ιάπωνας συμφωνεί με τον Boullier, αλλά λέει και αυτός πως η φιλοσοφία δεν πρόκειται να αλλάξει.

Όπως είπε και ο Eric, το concept και η φιλοσοφία μας παραμένουν ίδια, αλλά αναπτύσσουμε έναν νέο κινητήρα.