nissan_note_mini-mpv_2010

Ανακαλούνται 4.800 Nissan Note στην Ελλάδα, παραγωγής από 30/08/2005 έως 31/12/2011 λόγω των γνωστών προβληματικών αερόσακων της Takata. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρίας, κατά τον έλεγχο αερόσακων που επιστρέφονται από την αγορά, η Nissan διαπίστωσε αλλοίωση της πυκνότητας του προωθητικού αερίου μέσα σε ορισμένους αναφλεκτήρες Takata τύπου SDI, που παρήχθησαν μεταξύ του 2005 και του 2010. Σε περίπτωση ανοίγματος του αερόσακου του οδηγού, μπορεί να αυξηθεί ακανόνιστα η εσωτερική πίεση του αναφλεκτήρα και σε εξαιρετικές περιπτώσεις να υπάρξει αποκόλλησή του από την βάση στήριξής του. Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.

Όλοι οι κάτοχοι των συγκεκριμένων οχημάτων θα ειδοποιηθούν σχετικά τον Ιανουάριο του 2016 με συστημένες επιστολές από την εταιρεία ελληνική αντιπροσωπεία, προκειμένου να προσέλθουν στο πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο του δικτύου Nissan, ώστε να γίνει αντικατάσταση των αναφλεκτήρων, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές πρέπει να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας στους αριθμούς 210 3489313 και 210 3489438.

Στις σχετικές ειδήσεις, η Honda ανακοίνωσε πως ανακαλεί επιπλέον 127.000 CR-V παραγωγής 2003-2004 στις Η.Π.Α λόγω των προβληματικών αερόσακων της Takata. H Honda έχει ανακαλέσει περισσότερα από 3,4 εκατ. αυτοκίνητά της στις Η.Π.Α, με έναν ακόμη οδηγό στην Βόρειο Αμερική να χάνει τη ζωή του, ως αποτέλεσμα των τραυματισμών που προκάλεσε η έκρηξη ενός προβληματικού αερόσακου της Takata. Το δυστύχημα συνέβη κοντά στο Πίτσμπουργκ, με το θύμα να οδηγούσε ένα Honda Accord 2001, το οποίο είχε ανακληθεί, αλλά ο οδηγός του δεν το είχε πάει σε κάποιο συνεργείο για να αντικατασταθεί ο ελαττωματικός αερόσακος, μιας και η επιστολή της Honda ταχυδρομήθηκε μια ημέρα πριν συμβεί το ατύχημα. Είναι ο 8ος άνθρωπος στις Η.Π.Α που χάνει την ζωή του από τους προβληματικούς αερόσακους της Takata και ο 9ος σε όλο τον κόσμο.

Δελτίο Τύπου

Statement by American Honda Regarding Expansion of Nationwide Recall of Certain Takata Passenger Front Airbag Inflators

Dec 23, 2015 – TORRANCE, Calif. Nationwide recall of passenger front airbag inflators expands to include approximately 127,000 inflators in 2003-2004 CR-V vehicles not previously subject to recall or safety improvement campaign No change to national recall of driver front airbag inflators Honda’s national Takata airbag inflator recall repair completion rate is 47.1% Honda announced today that it will expand a national recall (15V-370) to replace, free of charge, Takata passenger front airbag inflators installed in certain 2003-2004 CR-V models sold in the United States following a recent defect determination by Takata, the airbag inflator supplier. This expansion will add approximately 127,000 passenger front airbag inflators not previously subject to either a recall or safety improvement campaign.

Approximately 78,000 of the affected 2003-2004 CR-V vehicles included in existing passenger front airbag inflator recalls and Honda’s voluntary safety improvement campaigns (14V-353 and 14V-700) will also transition into the new recall. The same free repair – replacement of the passenger front airbag inflator – will be completed under the new national action. This updated recall (15V-370) now includes approximately 3.4 million passenger front airbag inflators now requiring replacement in this action.

Models now included in 15V-370 (certain specific vehicles only):

2003-2007 Honda Accord 2001-2005 Honda Civic 2002-2004 Honda CR-V (all 2002 and certain 2003 CR-V previously included) 2003 Honda Element 2002-2003 Honda Odyssey 2003 Honda Pilot 2003 Acura MDX NOTE: Today’s announcement does not alter the nature or scope of the national driver front airbag inflator recall that was announced on May 28, 2015.

Honda has sufficient replacement parts suspplies to begin recall repairs of the added vehicles immediately, nationwide. Mailed notification to registered owners of vehicles affected by this recall will occur within 60 days. The most-updated available consumer information about this action can be obtained at www.recalls.honda.com and www.recalls.acura.com or by calling (888) 234-2138.

Media – Please include the following as you report this story – Thank You!

American Honda continues to urge owners of Honda and Acura vehicles affected by the Takata airbag inflator recalls to get their vehicles repaired at authorized dealers as soon as possible. Vehicle owners can check their vehicles’ recall status at www.recalls.honda.com for Honda owners or www.recalls.acura.com for Acura owners or by calling their authorized dealer.