A160225_full

Στην έκθεση της Φρανκφούρτης η Audi παρουσιάζει το e-tron quattro concept και σήμερα η γερμανική εταιρία ανακοίνωσε ότι η έκδοση παραγωγής του ηλεκτρικού Q6 θα κυκλοφορήσει το 2018, με την συναρμολόγηση του να γίνεται στις Βρυξέλλες του Βελγίου. Στο συγκεκριμένο εργοστάσιο θα παράγονται και οι μπαταρίες που θα εφοδιάζεται το αυτοκίνητο, και γι’αυτό η Audi θα μεταφέρει την γραμμή παραγωγής του A1 στην Ισπανία, στο εργοστάσιο στο Martorell, ενώ η παραγωγή του Q3 από την χώρα της Ιβηρικής χερσονήσου θα μεταφερθεί στην Ουγγαρία.

Το πρωτότυπο είναι το πρώτο μεγάλο ηλεκτρικό SUV της Audi, και έχει αεροδυναμικό συντελεστή Cd 0.25, θέτοντας νέο ρεκόρ στη κατηγορία των SUV και σχεδιαστικά ξεχωρίζει η κεκλιμένη γραμμή οροφής, η εξάγωνη χρωμιομένη γρίλια, τα Matrix λέιζερ μπροστά φωτιστικά σώματα και τα OLED πίσω. Έχει μήκος 4,88 μέτρα, πλάτος 1,93 μέτρα, ύψος 1,54 μέτρα, διαθέτοντας ενεργή αεροδυναμική. Το e-tron quattro concept συνδυάζει την οδηγική απόλαυση, με την εκφραστική σχεδίαση και την εξαιρετική άνεση. Το πρωτότυπο βασίζεται στην δεύτερη γενιά του της MLB Evo πλατφόρμας του VW Group, την οποία θα χρησιμοποιεί και η έκδοση παραγωγής.

Το ευρύχωρο εσωτερικό του προσφέρει χώρο για τέσσερα άτομα, με τον χώρο αποσκευών να αγγίζει τα 615 λίτρα. Εκεί υπάρχουν 4 OLED οθόνες αφής και μεταλλικά διακοσμητικά, ενώ το πρωτότυπο εφοδιάζεται με ψηφιακούς εξωτερικούς καθρέπτες.

Static photo, Colour: electric green

Το e-tron quattro concept δανείζεται την τεχνολογία του R8 e-tron και διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες, έναν στον μπροστά άξονα και δύο στους πίσω, που τροφοδοτούνται από μια μπαταρία ιόντων-λιθίου κατασκευής LG Chem και Samsung SDI, που είναι τοποθετημένη κάτω από την καμπίνα των επιβατών, μεταξύ των δύο αξόνων. Η επιλογή αυτή παρέχει χαμηλό κέντρο βάρους και ισορροπημένη κατανομή φορτίου ανά άξονα, κάτι που μεταφράζεται σε καλύτερη δυναμική συμπεριφορά και καλύτερη οδική ασφάλεια σε σχέση με άλλα οχήματα της κατηγορίας. Οι ηλεκτροκινητήρες παράγουν 435 άλογα με 800 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4,6 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 210 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη).

Εξοπλίζεται με το σύστημα Torque Control Manager που κατανέμει την ροπή ανάμεσα στους δύο άξονες αναλόγως των συνθηκών, με την μπαταρία ιόντων λιθίου να είναι χωρητικότητας 95 kWh και να προσφέρουν στο πρωτότυπο αυτονομία 500 χλμ. Η φόρτιση της μπαταρίας γίνεται είτε από εναλλασσόμενο είτε από συνεχές ηλεκτρικό ρεύμα χάρη στο σύστημα Combined Charging System (CCS), με την πλήρη φόρτιση με συνεχές ρεύμα 150 kW να διαρκεί μόνο 50 λεπτά. Παράλληλα υπάρχει και ασύρματος, επαγωγικός φορτιστής.

Δελτίο Τύπου

Audi production network: ready for electric mobility

  • Premium manufacturer to produce large series of electric cars in Brussels as of 2018
  • New models for Martorell (Spain) and Győr (Hungary)
  • Audi CEO Rupert Stadler: “We are increasing our efficiency and bundling key competencies”

Audi is preparing its international production network for the mobility of the future. Large series production of the first purely electric driven SUV from Audi will begin at the site in Brussels in 2018. The plant will also produce its own batteries. The company will transfer production of the Audi A1 from Belgium to Martorell in Spain. The Audi Q3, which is currently produced in Spain, will be built in Győr (Hungary) in the future.

The model rotation will benefit all the sites of Audi’s global production network. “The new model distribution will enhance our production efficiency and strengthen all of the sites involved,” stated Rupert Stadler, Chairman of the Board of Management of AUDI AG. “It will allow us to utilize further synergies within the Volkswagen Group and to bundle key competencies.” The model decisions protect jobs and promote the internationalization of the production network.

As of 2018, Audi Brussels will exclusively produce the first battery‑electric SUV from the brand with the Four Rings for the world market. The Audi e-tron quattro concept study that was presented at the Frankfurt Motor Show in 2015 provides a clear indication of the final production version. The sporty SUV will fit between the Audi Q7 and the Audi Q5 in the product portfolio. Equipped with three electric motors and a high‑capacity battery, the Audi e-tron model will offer a maximum of sportiness, driving dynamics and efficiency. It will have full everyday practicality with a range of more than 500 kilometers and will feature quick battery charging.

The Brussels plant will also have its own battery production. The site in Belgium will thus become a key plant for electric mobility at the Volkswagen Group.

In the context of this restructuring, the Audi A1, which is currently produced in Brussels, will be built in Martorell in Spain in the future. The Audi Hungaria plant in Győr will take over production of the Audi Q3, which is currently built in Spain. The site in Hungary already produces four Audi models: the Audi A3 Sedan, the Audi A3 Cabriolet, the Audi TT and the Audi TT Roadster.