vw tdi

Η Volkswagen μένει πιστή στην απόφαση της να μην δώσει στους 8,5 εκατ. πελάτες της στην Ευρώπη που διαθέτουν TDI αυτοκίνητα της με το παράνομο λογισμικό, την αποζημίωση ύψους 1.000 δολαρίων που δίνει η γερμανική εταιρία στους 482.000 πελάτες της στις Η.Π.Α.

Η επίτροπος βιομηχανίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η Elzbieta Bienkowska, επικοινώνησε με τον CEO της VW, Matthias Mueller παρουσιάζοντας του μια λίστα με τις απαιτήσεις της Ε.Ε από την VW. Ανάμεσα σε αυτές βρισκόταν και η επιθυμία της Ε.Ε για κάποιας μορφής αποζημίωσης στους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων της VW που επηρεάζονται από το σκάνδαλο χειραγώγησης των εκπομπών μέσω παράνομου λογισμικού, αλλά η VW επανέλαβε πως δεν έχει στα πλάνα της να αποζημιώσει τους Ευρωπαίους καταναλωτές.

Η VW αναφέρει πως οι πελάτες της στις Η.Π.Α δικαιούνται αποζημίωση επειδή αγόρασαν ένα αυτοκίνητο που διαφημιζόταν ως “Clean Diesel” (καθαρό πετρελαιοκίνητο), κάτι που δεν έγινε στην Ευρώπη, όπου η VW χρησιμοποίησε τον όρο “BlueMotion”. Οι δύο ονομασίες πρακτικά δηλώνουν το ίδιο πράγμα, μιας και αναφέρονται σε οικονομικούς και καθαρούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, αλλά η VW δεν είναι διατεθειμένη να δώσει την αποζημίωση στους Ευρωπαίους πελάτες της. Επιπλέον, η VW διευκρινίζει ότι η Αμερική είναι μια εξειδικευμένη αγορά για τους TDI κινητήρες, σε σύγκριση με την Ευρώπη, όπου περισσότερο από το 50% των νέων αυτοκινήτων που πωλούνται είναι πετρελαιοκίνητα. Η VW, όπως δήλωσε εκπρόσωπός της, πλέον επικεντρώνεται στην διαδικασία  επισκευής των 8,5 εκατ. αυτοκινήτων της στην Ευρώπη, έχοντας παρουσιάσει τις λύσεις εδώ και περίπου 2 μήνες.

Στις σχετικές ειδήσεις η Volkswagen ανακοίνωσε πως θέτει σε ισχύ τη νέα διάρθρωση της εταιρίας που θα επιτρέψει στο VW Group να έχει μια καλύτερη λειτουργία. Η VW αλλάζει τον τρόπο που θα κατασκευάζει τα νέα μοντέλα της, δίνοντας στους μηχανικούς της μεγαλύτερη ευθύνη για την επίβλεψη ενός αυτοκινήτου από την αρχή μέχρι το τέλος της παραγωγής, έτσι ώστε να διασφαλιστεί να μην υπάρξει ξανά στο μέλλον κάποιο νέο σκάνδαλο όπως το dieselgate. Η Volkswagen για πρώτη φορά δίνει στις ομάδες ανάπτυξης τον έλεγχο της τεχνολογίας, την ποιότητα αλλά και το κόστος ενός οχήματος, χωρίζοντας τη διάρθρωση της σε τέσσερις ομάδες (Small, Compact, Compact και BEV), με την κάθε μια να είναι υπεύθυνη εξ’ολοκλήρου για την ανάπτυξη και την παραγωγή των μοντέλων που μέσα στην κάθε ομάδα.

Για να διαβάσεις τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με το σκάνδαλο της Volkswagen πάτησε εδώ.

Δελτίο Τύπου

Volkswagen brand repositions its vehicle development organisation

  • Pooling responsibility for technology, quality, profitability and deadlines

The Volkswagen brand repositioned its organisation for vehicle development at the beginning of the year. Chairman of the Board of Management Dr Herbert Diess emphazises, “We have to ensure that the corporate responsibility for each vehicle project is clearly assigned. We expect these changes to yield an acceleration boost in development. This step represents a core element of ‘New Volkswagen’, the new strategic direction of our brand.”

Cross-functional collaboration will be strengthened as a result: from the concept to the end of the life-cycle for any given model, the responsibility for technology, quality, cost and deadline compliance, and the responsibility for cost-effectiveness, now clearly lie in one hand for the first time. Until now, these responsibilities were distributed across different divisions and differentiated into individual models groups as well.

The new organisation bundles the competencies into four series groups containing several model series:

1. Small: The small vehicles group such as up! and Polo includes saloon cars as well as small SUVs in future and is headed up by Klaus-Gerhard Wolpert (59), who has led product management for the Volkswagen brand and the Group since 2010.

2. Compact: Also known as the Golf-class group, this group ranges from hatchback and notchback saloon cars and estate cars to SUVs. Karlheinz Hell (52), who has been Group Purchasing Manager for Electrics/ Electronics at Volkswagen since 2014, takes over the management.

3. Mid- and Full-size: This product portfolio ranges from the Passat to the Sharan, and the future mid-size SUV to the Touareg, and is headed up by Dr Elmar-Marius Licharz (45) who has led Product Controlling at Volkswagen AG for Volkswagen brand since 2010.

4. BEV: Battery Electric Vehicles are already present in the brand in the form of e-up!* and e-Golf**. E-vehicles with a greater range will follow in the next step to be developed in this group. The BUDD-e concept car presented at the 2016 CES represents an example of this. The BEV series group is headed up by Christian Senger (41), who comes to Volkswagen from Continental AG, where he led the Automotive Systems and Technology division.

A newly created Strategy and Products Division will also act as a strong partner in supporting each manager responsible for the various series. The responsibilities here will include the definition of life-cycles and coordination of major product events.

“This allows us to provide clear structures and responsibilities, which carve out more time for the workforce to focus on their core tasks. Personal responsibility, initiative and team-spirit will be strengthened as a result,” states Dr Herbert Diess, explaining the new structure in its role as a core element for the change in culture at Volkswagen.

At the same time, the concern here is one of adapting to future requirements arising from progressive digitization, electric mobility and changing customer needs. Diess: “The new series organisation allows a robust product portfolio to be created that is fit for the future, because it strengthens cooperation across all functions hence increasing the profitability of the brand.”