Renault Power Unit

Το τρίτο συνεχόμενο… στραπάτσο προσπαθεί να αποφύγει η Renault στο κομμάτι του power unit. Η γαλλική εταιρεία στοχεύει σε σημαντική μείωση από τον κορυφαίο κινητήρα της Mercedes, αν και αυτό ίσως είναι πιο δύσκολο απ’ ό,τι ακούγεται, διότι ο Mercedes-Benz PU106C Hybrid αποδίδει πάνω από 900 άλογα, όπως έχει παραδεχτεί η ίδια η γερμανική εταιρεία.

Ακόμα κι έτσι, όμως, η Renault δεν τα παρατάει και δουλεύει σκληρά για να αποφύγει αρχικά τα προβλήματα αξιοπιστίας του 2014 και του 2015, και στη συνέχεια να βελτιώσει την απόδοση, με το βασικότερο πρόβλημα να βρίσκεται στον κινητήρα εσωτερικής καύσης, έχοντας φέτος τη σημαντική βοήθεια του Mario Illien και της εταιρείας του, την Ilmor Engineering.

Κάποιοι ίσως να πιστεύουν ότι η βρετανική εταιρεία θα είναι ο σημαντικότερος συνεργάτης των Γάλλων, όμως ο Cyril Abiteboul, Αγωνιστικός Διευθυντής της ομάδας, επισημαίνει πως ο Illien θα είναι μεν μια σημαντική βοήθεια, αλλά υπάρχουν και πιο σημαντικοί συνεργάτες από αυτόν.

Ο Mario είναι ένας Τεχνικός Διευθυντής και επί κεφαλής της Ilmor, και η Ilmor είναι μία από τους πολλούς προμηθευτές της Renault. Δε χρησιμοποιούμε μόνο την Ilmor ως εξωτερική συμβουλευτική εταιρεία. Προφανώς και είναι μια συμβολική σχέση που έχει λάβει μεγάλη δημοσιότητα, αλλά ειλικρινά υπάρχουν εξωτερικά μέρη που είναι πιο σημαντικά. Για παράδειγμα, η Mecachrome είναι ένας ιστορικός συνεργάτης και είναι πολύ πιο σημαντικός από την Ilmor. Αλλά και η Ilmor θα παίξει ρόλο, ελπίζουμε.

Bob Bell

Ο Bob Bell γύρισε στην ομάδα και ανέλαβε τον ρόλο του επί κεφαλής στο τεχνικό κομμάτι. Ο Βορειοϊρλανδός αναγνωρίζει τη βοήθεια του Illien, η οποία θα επικεντρωθεί στον κινητήρα εσωτερικής καύσης, εκεί όπου εντοπίζεται το βασικότερο πρόβλημα του γαλλικού power unit.

Ο Mario είναι πολύ δημιουργικός μηχανικός και πολλή εμπειρία, έτσι είναι σπουδαίο που τον έχουμε στην δημιουργική πλευρά. Αλλά, είναι περισσότερο από το να εξάγουμε ιδέες από τον Mario· και η Renault έχει έξυπνους ανθρώπους. Είναι για να αυξήσουμε την ικανότητα, στο δυναμόμετρο και τη μηχανική, ώστε να ανεβούμε λίγο περισσότερο. Η Ilmor θα συμμετάσχει μόνο στην ανάπτυξη του κινητήρα εσωτερικής καύσης και όχι στο ηλεκτρικό κομμάτι. Δουλεύουμε στενά μαζί τους, για να επεκτείνουμε την ικανότητά μας και να αναπτύξουμε τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.