ferraripackage3rd-023

Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύει σήμερα Αγγλικό μέσο, η Ferrari σχεδιάζει να περάσει στην παραγωγή ένα υβριδικό μοντέλο που –σε αντίθεση με την LaFerrari– θα είναι σε θέση να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για έως και 50 χιλιόμετρα.

Οι πληροφορίες (φήμες;) συνδέονται με κάποιες πατέντες που κατέθεσε η Ferrari πριν από μερικά χρόνια για ένα υβριδικό σύστημα με τις μπαταρίες στο πάτωμα του αυτοκινήτου και ηλεκτροκινητήρα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Σε αυτό το σημείο, δεν υπάρχει σαφής πληροφόρηση για την ταυτότητα του νέου μοντέλου… βέβαια, μιλάμε για ένα Gran Tourer με τον κινητήρα εμπρός και την κίνηση πίσω, κάτι που “φωνάζει” αντικαταστάτης της F12 Berlinetta.

Από τα τέλη του 2013 όμως που χρονολογούνται οι πατέντες, μέχρι σήμερα, έχουν σημειωθεί πρόοδοι. Η βασική διαφορά εντοπίζεται στις μπαταρίες. Ενώ παλαιότερα ήταν τοποθετημένες  κάτω από το πάτωμα, οι μηχανικοί της Ferrari λέγεται πως προτίμησαν μία διαφορετική διάταξη με ξεχωριστές κυλινδρικές κυψέλες που είναι τοποθετημένες σαν “ραχοκοκαλιά” μέσα στο πάτωμα. Αυτό είναι μία έξυπνη λύση που θα επιτρέψει την τοποθέτηση των καθισμάτων χαμηλά, αλλά πρέπει να λυθεί το θέμα της προστασίας της διάταξης σε περίπτωση σύγκρουσης. Γι’ αυτό, οι μηχανικοί εξέλιξαν έναν πρωτοποριακό τρόπο σύνδεσης των μπαταριών μεταξύ τους, αλλά και αποσύνδεσης τους από το κύκλωμα αν συμβεί το απευκταίο.

Επίσης, σύμφωνα με το Autocar, υπάρχουν ενδείξεις για το ότι η Ferrari ετοιμάζει μία κοινή αρχιτεκτονική καμπίνας για όλα τα μελλοντικά της μοντέλα. Λέγεται ότι έχει ήδη καταθέσει πατέντα για μία νέα κατασκευαστική μέθοδο που θα επιτρέπει το εμπρός και το πίσω υποπλαίσιο να τοποθετούνται στην καμπίνα. Σε πρώτη ανάγνωση, αυτή η μέθοδος μπορεί να μοιάζει όμοια με αυτή που χρησιμοποιείται ήδη από πολλούς κατασκευαστές, αλλά οι πατέντες δείχνουν μία νέα τεχνική με την οποία τα εμπρός και πίσω υποπλαίσια τοποθετούνται σε μία εγκάρσια μπάρα που με  την σειρά της, είναι μέρος της καμπίνας.