Test_Drive_BMW_428i_convertible_48

Πριν ξεκινήσω να γράψω οτιδήποτε για το αυτοκίνητο, σαν λάτρης των αριθμών, θα αναφέρω ένα ενδιαφέρον στατιστικό στοιχείο. Κατά την διάρκεια του χρόνου, η μέση ηλιοφάνεια στην Στερεά Ελλάδα έχει υπολογιστεί περίπου στις 250 ημέρες ή όπως αναφέρεται επιστημονικά 3.000 ώρες καθαρού ουρανού. Το αντίστοιχο νούμερο για την Μεγάλη Βρετανία, και πιο συγκεκριμένα το Λονδίνο, είναι 120 μέρες ή 1.481 ώρες έχουν την ευκαιρία οι Λονδρέζοι να κάνουν “φωτοσύνθεση” στα αμέτρητα καταπράσινα πάρκα τους. Κι όμως, παρότι τα υπόλοιπα 2/3 του χρόνου “μουχλιάζουν” από την πολύ βροχή, η Αγγλία είναι η χώρα με τις περισσότερες πωλήσεις ανοιχτών αυτοκινήτων στην Ευρώπη και εμείς από τις τελευταίες.

Προσπερνώντας αυτό, μετά την δοκιμή της κλειστής 4άρας και την επιστροφή της στην αντιπροσωπεία της BMW, πήραμε στα χέρια μας την ανοιχτή έκδοση του μοντέλου και πιο συγκεκριμένα την 428i. Όταν παρουσιάστηκε το convertible αυτοκίνητο, τέσσερις μήνες μετά την κλειστή έκδοση, προανήγγειλε μία νέα εποχή στην κατηγορία των premium μεσαίων ανοιχτών αυτοκινήτων BMW. Η πίτα των πωλήσεων κυριαρχείται από πρόταση της βαυαρέζικης φίρμας, καθώς η νέα Mercedes C-Class convertible δεν έχει παρουσιαστεί ακόμα, ενώ η ανοιχτή έκδοση του Audi A5 είναι αρκετά γερασμένη, έχοντας 7 γεμάτα χρόνια πορείας, με το νέο μοντέλο να αργεί τουλάχιστον ένα χρόνο ακόμα.

Παραδοσιακά, τα ανοιχτά αυτοκίνητα της BMW αποτελούσαν έναν ακόμα κρίκο στη παραπάνω διαχρονική αλυσίδα των κλασικών cabrio μοντέλων της εταιρίας, με τη γερμανική εταιρία να μη μπορούσε να μας δώσει κάτι λιγότερο από ένα άκρως ποθητό μοντέλο, με αρμονικές γραμμές και απαράμιλλη ποιότητα.

Στα συν

  • Εμφάνιση
  • Κινητήρας
  • Κιβώτιο
  • Θέση οδήγησης
  • Ποιότητα εσωτερικού
  • Οδηγική απόλαυση
  • Εξοπλισμός

Στα μείον

  • Κατανάλωση
  • Χαμηλοπρόφιλα ελαστικά
  • Σκληρή για ελληνικούς δρόμους ανάρτηση
  • Βάρος