Test_Drive_BMW_420i_05


Την ιστορία με την ονοματολογία της BMW πιστεύω ότι πλέον είναι οικεία σε όλους. Οι μονοί αριθμοί υποδηλώνουν sedan και hatchback μοντέλα, ενώ οι ζυγοί τις coupe εκδόσεις των πρώτων. Μοναδική εξαίρεση η Σειρά 2 Active/Gran Tourer, αλλά δεν είναι επί του παρόντος. Το ίδιο ισχύει και με τα X μοντέλα, με το X4 να είναι το coupe SUV της X3, το X6 αντίστοιχα του X5, και το X2 που ετοιμάζεται αποτελέσει ένα compact coupe crossover με βάση το X1.

Με αφορμή αυτή τη στρατηγική, που ισχύει αρκετά χρόνια, η γερμανική εταιρία αποφάσισε να αλλάξει το όνομα της Σειράς 3 coupe, ονομάζοντας την απλά Σειρά 4. Για πολλούς δεν έχει καμία σημασία το όνομα, για κάποιους άλλους όμως παίζει συναισθηματικό ρόλο. Όπως και να έχει, αργά ή γρήγορα, συνηθίσαμε τη νέα τάξη πραγμάτων και πλέον η Σειρά 4 έχει ανεξαρτητοποιηθεί πλήρως από τη Σειρά 3, καθώς διαθέτει παρόμοια οικογένεια μοντέλων με τη Σειρά 6 (coupe, convertible, GranCoupe).

Με τη Σειρά 4 ξεκινά μία νέα εποχή coupe στην BMW, καθώς η τέταρτη γενιά του σπορ μεσαίου coupe της εταιρίας ενσαρκώνει την πεμπτουσία της υψηλής αισθητικής στην premium κατηγορία. Τα στιλιστικά στοιχεία προδίδουν ένα όχημα με δυναμική παρουσία στο δρόμο και ιδιαίτερες ικανότητες με σκοπό την υπέρτατη οδηγική απόλαυση. Το “4” στο όνομά της σηματοδοτεί αυτή τη νέα εποχή για το μοντέλο και δίνει έμφαση όχι μόνο στην αποκλειστική σχεδίαση, αλλά και στη σαφή τεχνική διαφοροποίηση από τα μοντέλα BMW Σειράς 3.

Στα συν

  • Κινητήρας
  • Κιβώτιο
  • Θέση οδήγησης
  • Ποιότητα εσωτερικού
  • Οδηγική απόλαυση
  • Εξοπλισμός
  • Φρένα

Στα μείον

  • Κατανάλωση
  • Χαμηλοπρόφιλα ελαστικά
  • Σκληρή για ελληνικούς δρόμους ανάρτηση