Maserati Levante

Λίγες ώρες μετά την απογευματινή διαρροή, η Maserati παρουσίασε και επίσημα το πολυαναμενόμενο νέο της μοντέλο. Η Levante σηματοδοτεί την είσοδο, για πρώτη φορά στην ιστορία της ιταλικής εταιρίας, στην ακμάζουσα κατηγορία των premium SUV, και η πορεία της θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο, ώστε η Maserati να πουλά 75.000 αυτοκίνητα κάθε χρόνο, από το 2018 και έπειτα.

Το νέο μοντέλο ολοκληρώνει την υπάρχουσα γκάμα των sedan και sport σπορ αυτοκίνητων, καθώς προστίθεται στα Quattroporte, Ghibli, GranTurismo και GranCabrio. Ο σχεδιασμός της Levante διαθέτει σαφείς επιρροές από την υπάρχουσα γκάμα της εταιρίας, και διαφέρει αρκετά από το πρωτότυπο, που είδαμε στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 2011.

Maserati Levante

Το επιθετικό εμπρός μέρος εισάγει νέους, κωνικούς προβολείς, που χωρίζονται σε δύο στοιχεία, με το πάνω τμήμα να συνδέεται με τη μάσκα. Η σχεδιαστική υπογραφή της Maserati είναι ορατή στο προφίλ του αμαξώματος, με τους τρεις κλασικούς αεραγωγούς στα εμπρός φτερά, τη τραπεζοειδή πίσω κολόνα που φιλοξενεί το λογότυπο, καθώς και τα μεγάλα παράθυρα χωρίς πλαίσια. Το πίσω κυριαρχείται από την πολύ κωνικό παράθυρο και έχει αεροδυναμικό σχήμα, χαρακτηριστικά ενός σπορ αυτοκινήτου υψηλών επιδόσεων. Φωτογραφίες από το εσωτερικό δεν έδωσε επίσημα η Maserati αλλά ήδη έχουν διαρρεύσει κάποιες χθες και σήμερα.

Maserati Levante

Η εταιρία αναφέρει ότι θα έχει περισσότερες εκτός δρόμου ικανότητες από τους ανταγωνιστές, με το αμάξωμα της να είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο έχοντας αρκετά κοινά μέρη με τις Quattroporte και Ghibli και βασίζεται στην τελευταία. Διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενη και ρυθμιζόμενη ανάρτηση, το σύστημα τετρακίνησης “Q4, και το υπάρχον 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Maserati, ειδικά εξελιγμένο και ρυθμισμένο για το αυτοκίνητο.

Από μηχανικής άποψης, αρχικά, εξοπλίζεται με τους γνωστούς κινητήρες της Maserati: έναν twin-turbo V6 3-λίτρων απόδοσης 350 ίππων, κάνοντας τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6,3 δευτ, έχοντας τελική ταχύτητα 243 χλμ/ώρα. Ακολουθεί, η S έκδοση που θα κινείται με μια δυνατότερη έκδοση του V6, απόδοσης 430 ίππων, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 5,2 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 264 χλμ/ώρα, και τέλος θα υπάρχει η Diesel έκδοση που θα φιλοξενεί κάτω από το καπό έναν 3.0-λίτρων V6 κινητήρα απόδοσης 275 ίππων, κάνοντας τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6,9 δευτ. με τελική ταχύτητα 230 χλμ/ώρα. Αργότερα θα φορέσει τον V8 κινητήρα των 3,8-λίτρων όπως και η Diesel S με τα 340 άλογα, ενώ θα γίνει και το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο της φίρμας με αυτή να αναμένεται στα μέσα στο 2017.

Maserati Levante

Η Levante θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του στην έκθεση της Γενεύης, που ανοίγει τις πύλες της την 1 Μαρτίου, με την ιταλική φίρμα να έχει επενδύσει πολλά πάνω στο αυτοκίνητο, το οποίο θα γίνει το κρισιμότερο μοντέλο για το μέλλον της. Κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Mirafiori στο Τορίνο, με τα πρώτα αυτοκίνητα να έχουν ήδη βγει από τη γραμμή παραγωγής, με το λανσάρισμα της να έχει προγραμματιστεί για την άνοιξη στην Ευρώπη, και θα ακολουθήσει ο υπόλοιπος κόσμος, εντός του τρέχοντος έτους.

Δελτίο Τύπου

Maserati’s first SUV receives its eagerly-awaited world unveiling at the upcoming Geneva International Motor Show

Maserati reveals the exterior form of the Levante, the first SUV in the brand’s more than one hundred year history: the new model completes the existing range of saloon and sports cars, extending the offering together with the Quattroporte, Ghibli, GranTurismo and GranCabrio models.

The design of the Levante features clear associations with the Maserati brand and its distinctive Italian character: the aggressive front introduces new, tapered headlights separated into two elements, with the upper headlight unit connected to the radiator grille. Maserati’s design signature is clearly visible on the sides: the three iconic air vents on the front wings, the trapezoidal C-pillar with the “Saetta” logo and the large, frameless door windows. The rear is dominated by the very tapered back window and streamlined shape, both typical of a high-performance sports car.

At a technical level, the Levante’s chassis is designed to combine the outstanding on-road performance typical of every Maserati with unrivalled handling even on very low-grip surfaces and an excellent off-road performance and ride. The new SUV boasts a high level of content as standard, with all versions featuring: sophisticated electronic suspension with controlled damping and air springs, which can be set on several levels, “Q4” intelligent all-wheel drive and 8-speed automatic transmission specially calibrated for the brand’s new SUV.

When it comes to power units, the Levante is equipped with both petrol and diesel engines that are all Euro6-compliant.

The Maserati Levante is built at the Mirafiori plant in Turin; the first cars have already come off the assembly line with the launch planned for this spring in Europe, to be followed by the rest of the world later this year.