Τα BMW Μ μοντέλα θα μείνουν πισωκίνητα όσο γίνεται

Σχετικά άρθρα

UW1_5673

Με τους δύο ανταγωνιστές της BMW να στρέφονται στην τετρακίνηση για τα δυνατά μοντέλα επιδόσεων τους, η βαυαρέζικη φίρμα φαίνεται ότι θα παραμείνει πιστή στη πισωκίνητη παράδοση της. Αυτό δήλωσε ο Carsten Pries, επί κεφαλής του προϊοντικού management του M Division, μιλώντας σε αυστραλιανό μέσο, ενώ πρόσθεσε ότι επικεντρώνονται σε, τουλάχιστον, εξακύλινδρους κινητήρες για όσο το δυνατό μεγαλύτερο διάστημα.

m_sign

Ο Pries πιστεύει ότι ο συνδυασμός έξι (ή περισσοτέρων) κυλίνδρων και της πίσω κίνησης είναι τα χαρακτηριστικά που κάνουν να ξεχωρίζουν τα αυτοκίνητα τους, δηλώνοντας:

Αυτά είναι τα αυτοκίνητα που θα προσελκύσουν νέους ανθρώπους στα M μοντέλα και αυτό είναι πολύ σημαντικό. Δεν νομίζω ότι ήρθε η ώρα να παρεκκλίνουμε από αυτή τη στρατηγική ακόμα. Ελπίζω πως όχι, επειδή το έξι είναι μέρος του DNA μας. Δεν είναι μόνο η δύναμη, αλλά και ο χαρακτηριστικός ήχος που έχουμε.

Ο Pries παραδέχτηκε ότι η εταιρία του δεν είναι έτοιμη να παρουσιάσει ένα 4-κύλινδρο μοντέλο, αν και η στρατηγική μπορεί να χρειαστεί να αλλάξει κάποια στιγμή, τονίζοντας:

Αν το πλαίσιο αλλάζει στο μέλλον, πρέπει να δούμε τότε τι μπορούμε να κάνουμε, από την άποψη μια ορθής ή αξιοπρεπής Μ προσφοράς.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η BMW i5 στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Η BMW i5 δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 73 χλμ/ώρα. Το...

BMW XM by AC Schnitzer

Η AC Schnitzer μας δείχνει την πρόταση της για την BMW XΜ. Τοποθετεί ζάντες 23" και χαμηλότερη ανάρτηση κατά 2 - 2,5 εκατοστά, αποστάτες...

BMW Vision Neue Klasse X concept

Μετά τις διαρροές, η BMW αποκάλυψε σήμερα το Vision Neue Klasse X concept, ήτοι ένα νέο Vision όχημα που προσφέρει μια πρόγευση της Neue...

Η BMW ανακαλεί 56.894 5-Series και 7-Series

Η BMW ανακαλεί 56.894 αυτοκίνητα Σειράς 5, i5, Σειράς 7 και i7 που κατασκευάστηκαν μεταξύ 9 Ιουνίου 2022 και 1 Σεπτεμβρίου 2023 επειδή ενδέχεται...
Autoblog.gr