Με τους δύο ανταγωνιστές της BMW να στρέφονται στην τετρακίνηση για τα δυνατά μοντέλα επιδόσεων τους, η βαυαρέζικη φίρμα φαίνεται ότι θα παραμείνει πιστή στη πισωκίνητη παράδοση της. Αυτό δήλωσε ο Carsten Pries, επί κεφαλής του προϊοντικού management του M Division, μιλώντας σε αυστραλιανό μέσο, ενώ πρόσθεσε ότι επικεντρώνονται σε, τουλάχιστον, εξακύλινδρους κινητήρες για όσο το δυνατό μεγαλύτερο διάστημα.
Ο Pries πιστεύει ότι ο συνδυασμός έξι (ή περισσοτέρων) κυλίνδρων και της πίσω κίνησης είναι τα χαρακτηριστικά που κάνουν να ξεχωρίζουν τα αυτοκίνητα τους, δηλώνοντας:
Αυτά είναι τα αυτοκίνητα που θα προσελκύσουν νέους ανθρώπους στα M μοντέλα και αυτό είναι πολύ σημαντικό. Δεν νομίζω ότι ήρθε η ώρα να παρεκκλίνουμε από αυτή τη στρατηγική ακόμα. Ελπίζω πως όχι, επειδή το έξι είναι μέρος του DNA μας. Δεν είναι μόνο η δύναμη, αλλά και ο χαρακτηριστικός ήχος που έχουμε.
Ο Pries παραδέχτηκε ότι η εταιρία του δεν είναι έτοιμη να παρουσιάσει ένα 4-κύλινδρο μοντέλο, αν και η στρατηγική μπορεί να χρειαστεί να αλλάξει κάποια στιγμή, τονίζοντας:
Αν το πλαίσιο αλλάζει στο μέλλον, πρέπει να δούμε τότε τι μπορούμε να κάνουμε, από την άποψη μια ορθής ή αξιοπρεπής Μ προσφοράς.