Williams Martini Racing

Το πρώτο μισό του δευτέρου τεστ στην πίστα της Βαρκελώνης ολοκληρώθηκε από τις ομάδες, οι οποίες συνεχίζουν την προετοιμασία τους, μέσα από τα προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπίσουν, είτε έχουν να κάνουν με την αξιοπιστία είτε με την απόδοση ορισμένων εξαρτημάτων, με τα δεδομένα να είναι πολύτιμα σε τέτοιες περιπτώσεις.

Ο ταχύτερος της σημερινής ημέρας ήταν ο Valtteri Bottas, με τον σημερινό του χρόνο να είναι ελάχιστα αργότερος από τον χθεσινό. Η διαφορά σίγουρα οφείλεται και στα ελαστικά, καθώς χθες είχε την υπέρ-μαλακή και σήμερα στην πολύ μαλακή. Ο Φιλανδός δεν αντιμετώπισε προβλήματα, ολοκληρώνοντας συνολικά 108 περάσματα, που μεταφράζονται σε απόσταση 502 χιλιομέτρων.

Στη δεύτερη θέση, ο Lewis Hamilton. Η Mercedes για μία ακόμα φορά χώρισε την ημέρα για τους οδηγούς της, με τον Hamilton να κάνει προσομοίωση κατατακτήριων το πρωί και να σημειώνει το 1:23.6 με τη μαλακή γόμα. Αντίθετα, ο Nico Rosberg επικεντρώθηκε σε προσομοίωση αγώνα το απόγευμα, γι’ αυτό και ο ταχύτερός του χρόνος είναι 3 δευτερόλεπτα πίσω από την κορυφή. Συνολικά 164 γύροι για τη γερμανική ομάδα, η οποία σήμερα δεν ήταν η πιο δραστήρια.

Τα πολύ μαλακά ελαστικά έδωσαν στον Kevin Magnussen την τρίτη θέση, που βρίσκει τα πατήματά του με τη νέα RS16. Η γαλλική ομάδα δεν είχε ιδιαίτερα προβλήματα σήμερα, γι’ αυτό και ο Δανός κάλυψε 126 γύρους, σε μία πολύ θετική ημέρα, τόσο από πλευράς αξιοπιστίας όσο και από πλευράς δεδομένων.

Τα χαμένα χιλιόμετρα έπρεπε να καλύψει η Ferrari, γι’ αυτό και ο Sebastian Vettel ολοκλήρωσε 151 γύρους. Ο Γερμανός σημείωσε το τέταρτο καλύτερο πέρασμα, ωστόσο ήταν 1,3 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή. Αυτό είναι απολύτως λογικό, αφού το 1:24.6 γράφτηκε με τη μέση γόμα, τη στιγμή που το ενδιαφέρον σήμερα ήταν στις μεγάλες αποστάσεις.

Μία θέση ή 6 δέκατα κάτω από τον τετράκις Παγκόσμιο Πρωταθλητή είναι ο Jenson Button. Μία ακόμα θετική ημέρα για την ομάδα του Woking, μιας και ο Πρωταθλητής του 2009 κάλυψε απόσταση σχεδόν δύο αγώνων (121 γύροι) χωρίς να υπάρχει το εμπόδιο των προβλημάτων. Ο χρόνος του γράφτηκε με τη μαλακή γόμα, εν αντιθέσει με τον 6ο Daniel Ricciardo που χρησιμοποίησε τη μέση γόμα. Ο Αυστραλός έκανε 135 γύρους σήμερα, με τη Red Bull να μην αντιμετωπίζει κάποια χρονοβόρα προβλήματα.

Ο πιο… ζωηρός της ημέρας ήταν ο Carlos Sainz, με 166 γύρους! Αυτό σημαίνει πως ο Ισπανός κάλυψε απόσταση 772 χιλιομέτρων, βάζοντας τη μέση γόμα για την ταχύτερή του προσπάθεια. Απόσταση δύο αγώνων ολοκλήρωσε σήμερα ο Sergio Perez, στην πρώτη του εμφάνιση στο δεύτερο τεστ. Ούτε ο Μεξικανός ενδιαφέρθηκε για χρόνους, γι’ αυτό κι έτρεξε με τη μέση γόμα.

79 γύροι για τον Pascal Wehrlein, που πήρε σήμερα τη σκυτάλη από τον Rio Haryanto. Ο Γερμανός ήταν με τη μαλακή γόμα όταν σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:27.2. Προβλήματα για τη Sauber, η οποία δεν πήρε τα δεδομένα που ήθελε για τη νέα C35. Ο Marcus Ericsson άργησε να ξεκινήσει το σημερινό πρόγραμμα, όμως στη συνέχεια βγήκε εκτός πίστας, στην αμμοπαγίδα της στροφής 4, με μία ώρα να μένει για το τέλος, χάνοντας χρόνο και δεδομένα.

Καταστροφική ημέρα για την Haas. Η αμερικανική ομάδα συνεχίζει να ταλανίζεται από προβλήματα αξιοπιστίας, με αποτέλεσμα ο Esteban Gutierrez να μη σημειώσει γύρους και χρόνο σήμερα, παρά μόνο το installation lap. Αρχικά, ήταν το πρόβλημα στο σύστημα καυσίμου, ωστόσο αργότερα διαπιστώθηκε και πρόβλημα στο turbo, με αποτέλεσμα να πάει χαμένη η μέρα όσον αφορά τα δεδομένα για την VF-16.

Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 Valtteri Bottas Williams 1:23.261 108
2 Lewis Hamilton Mercedes 1:23.622 0.361 73
3 Kevin Magnussen Renault 1:23.933 0.672 126
4 Sebastian Vettel Ferrari 1:24.611 1.350 151
5 Jenson Button McLaren 1:25.183 1.922 121
6 Daniel Ricciardo Red Bull 1:25.235 1.974 135
7 Carlos Sainz Toro Rosso 1:25.300 2.039 166
8 Sergio Perez Force India 1:25.593 2.332 128
9 Nico Rosberg Mercedes 1:26.298 3.037 91
10 Pascal Wehrlein Manor 1:27.064 3.803 79
11 Marcus Ericsson Sauber 1:27.482 4.221 55
12 Esteban Gutierrez Haas 1