BMW-i5-Christian-Schulte-e1457460340361-626x382

Κάθε φορά που υπάρχει ένα δημοσίευμα για το επερχόμενο τρίτο μέλος της “i” οικογένειας της BMW, ακούμε κάτι διαφορετικό. Αυτή τη φορά όμως, το “βήμα” έχει ο καθ’ ύλη υπεύθυνος, ο επικεφαλής προϊόντων της BMW i, Henrik Wenders, ο οποίος είχε ορισμένα ενδιαφέροντα πράγματα να πει για το BMW i5.


Πρώτα απ’ όλα, επιβεβαίωσε ότι το i5 θα προσφέρεται είτε ως αμιγώς ηλεκτρικό, είτε με έναν range-extender βενζινοκινητήρα. Ο βενζινοκινητήρας αυτός, θα καλύψει το “κενό” που δημιουργείται μέχρι το σημείο που η τεχνολογία θα μπορεί να προσφέρει μπαταρίες με ικανοποιητική αυτονομία.

Ο range-extender κινητήρας θα παίξει σημαντικό ρόλο τα επόμενα χρόνια, όσο η αυτονομία είναι περιοριστικός παράγοντας και πηγή άγχους. Φυσικά, από τη στιγμή που θα φτάσουμε σε μία αυτονομία συγκρίσιμη με αυτή ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης, θα γίνει περιττός. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο λέω ότι θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε τον range-extender κινητήρα στο μέλλον, ως προαιρετικό εξοπλισμό. Για να καλύψουμε τις διάφορες ανάγκες των πελατών.

Δήλωσε ο Wenders. Αναφερόμενος μάλιστα στην μπαταρία, δήλωσε ότι “δεν πρόκειται να μπει στον άτυπο αγώνα για την μέγιστη αυτονομία” και ότι η εταιρία μάλλον θα προσφέρει σταδιακά αυξανόμενες αναβαθμίσεις μέσα στον κύκλο ζωής του μοντέλου, όπως έκανε και με το i3 που δίπλα από το “βασικό”, πωλείται και αυτό με την αναβαθμισμένη μπαταρία. Ο Wenders επιβεβαίωσε ότι το i5 θα βασίζεται σε ένα ανθρακονημάτινο πλαίσιο ενώ συμπλήρωσε ότι κατά την γνώμη του, το “i” τμήμα της BMW δεν πρόκειται να αποστασιοποιηθεί και να γίνει ξεχωριστεί μάρκα.