GP AUSTRALIA F1/2016


Τη θετική της πορεία συνέχισε η Ferrari με το φετινό μονοθέσιο. Η ιταλική ομάδα, μετά από τα καλά σημάδια στις δοκιμές, βρέθηκε πολύ κοντά στην πρώτη νίκη της για το 2016, καθώς είχε την απόδοση να το κάνει, αλλά όλα κρίθηκαν όταν η ομάδα του Maranello επέλεξε να τρέξει με τα πολύ μαλακά ελαστικά στην επανεκκίνηση του αγώνα, όντας στη συνέχεια αναγκασμένη να βάλει τον Sebastian Vettel για τη μαλακή γόμα στο τέλος.

Ο Γερμανός τερμάτισε στην τρίτη θέση, δίχως στο τέλος να μπορεί να προσπεράσει τον Lewis Hamilton. Ο Πρωταθλητής έχει δηλώσει στο παρελθόν πως προτιμά να κερδίζει μέσα από μάχες και όχι με περίπατο προς τη νίκη, και τώρα ελπίζει σε περισσότερες μάχες με τη Scuderia στο μέλλον, ώστε να αυξηθεί σημαντικά το ενδιαφέρον για τους αγώνες.

Ήταν σε διαφορετική στρατηγική, γι’ αυτό και ήταν γρήγοροι στο τέλος. Ελπίζω ότι θα έχουμε περισσότερους κλειστούς αγώνες όπως αυτός και δε νομίζω ότι ο Nico θα είχε πρόβλημα να μείνει πίσω του με τη μέση γόμα, όταν αυτός ήταν με τα πολύ μαλακά. Έχω πραγματικά καλή αίσθηση για τον ρυθμό μου, όλο το 3ήμερο ήμουν μπροστά. Αλλά, ελπίζω ότι θα είναι μια καλή μάχη. Θα υπάρξουν αγώνες που θα είμαστε 5-10 δευτερόλεπτα μπροστά και άλλοι που θα έχουμε μάχες ρόδα με ρόδα.

Lewis Hamilton

Για τον 31χρονο όλα κρίθηκαν στην εκκίνηση, εκεί που αντιμετώπισε πολύ σπινάρισμα. Μετά από αυτό, ο Hamilton πέτυχε το «damage limitation» με τη δεύτερη θέση που πήρε, τονίζοντας ότι η σεζόν είναι μεγάλη για να στεναχωριέται για την απώλεια της νίκης.

Είχα σπινάρισμα και όχι κάποιο ιδιαίτερο θέμα. Οι Ferrari ήταν πάρα πολύ δυνατές και στην αρχική φάση ήταν το ίδιο με τον Nico, αλλά στη δεύτερη, που απελευθερώνεις πλήρως στον συμπλέκτη, είχα σπινάρισμα και δεν το διόρθωσα. Όσο πιο μεγάλη είναι η σεζόν, τόσο λιγότερο σημαντικός γίνεται ένας αγώνας. Έχουμε άλλους 20 αγώνες ακόμα. Το 2014, ήμουν 25 βαθμούς πίσω στο ίδιο σημείο και τώρα είμαι μόλις 7, οπότε είμαι ικανοποιημένος.