F1 Cars


Σε σίριαλ έχει εξελιχθεί το θέμα με το σύστημα κατατακτήριων για τη φετινή σεζόν. Αρχικά, αποφασίστηκε ομόφωνα πως ένα νέο σύστημα με αποκλεισμό του αργότερου οδηγού από τη συνέχεια κάθε 1,5 λεπτού θα αντικαταστήσει ό,τι βλέπαμε πέρυσι, ωστόσο στην Αυστραλία φάνηκε πως τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα απ’ ό,τι είχαν αρχικά σκεφτεί οι υπεύθυνοι, με την pole position να κρίνεται 4 λεπτά πριν από το μηδενισμό του χρονομέτρου.

Οι ομάδες αρχικά αποφάσισαν πως θα υπάρξει άμεση αλλαγή εν όψει Μπαχρέιν, ωστόσο στη συνέχεια μάθαμε πως κάτι τέτοιο δε θα συμβεί, συνεπώς θα είμαστε υποχρεωμένοι για ακόμα ένα Grand Prix να υποστούμε την έλλειψη δράσης στα κρίσιμα σημεία. Τι, όμως, έχει οδηγήσει στην τελική αυτή απόφαση;

Γνωρίζεις φαντάζομαι πως, για να υπάρξει μία τέτοια αλλαγή εντός της σεζόν, είναι απαραίτητη η ομοφωνία μεταξύ των ομάδων. Αυτή φαίνεται πως δεν επιτεύχθηκε, καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες του έγκυρου Motorsport, η Red Bull και η McLaren ήταν αρνητικές σε αυτό, με τον Christian Horner της Red Bull να λέει πως θα πρέπει να αναλυθεί διεξοδικά το σύστημα των κατατακτήριων.

Μετά από το Μπαχρέιν, είναι πολύ πιθανό να υπάρξουν αλλαγές, με το πιθανότερο σενάριο να θέλει το Q1 και Q2 σύμφωνα με το νέο σύστημα και το Q3 σύμφωνα με το παλιό, μαζί με κάποιες μικρές τροποποιήσεις. Τίποτα, όμως, δεν είναι οριστικό και σίγουρο.