F1 Cars

Την παρθενική του και -όπως όλα δείχνουν- τη μοναδική του εμφάνιση έκανε το νέο σύστημα κατατακτήριων δοκιμών στο Αυστραλιανό Grand Prix. Οι αντιδράσεις του κόσμου ήταν χαρακτηριστικές, καθώς η δράση στα κρίσιμα σημεία ήταν πολύ πιο περιορισμένη σε σχέση με το παρελθόν, ενώ η pole position κρίθηκε 3 λεπτά πριν από το τέλος, με τους οδηγούς της Ferrari να βρίσκονται έξω από τα μονοθέσιά τους.

Σήμερα το πρωί, οι ομάδες συνεδρίασαν εκτάκτως, ώστε να συζητήσουν το ενδεχόμενο επιστροφής στο προηγούμενο σύστημα, με το οποίο ο κόσμος ήταν ικανοποιημένος. Μετά από τη χθεσινή κατακραυγή, υπήρξε συμφωνία που στέλνει το νέο σύστημα από εκεί που ήρθε, το οποίο περνά στην ιστορία ως ένα από τα πιο ηλίθια από τη στιγμή που οδηγοί έπρεπε να κάνουν συνέχεια γύρους, χωρίς να έχουν τα ελαστικά για κάτι τέτοιο, ενώ πρέπει να καταλάβουμε ότι μιλάμε για κατατακτήριες και όχι για αγώνα.

Ο Toto Wolff, επί κεφαλής της Mercedes, αναγνωρίζει το λάθος που έχει γίνει και παραδέχεται πως το νέο σύστημα ήταν πολύ πιο περίπλοκο απ’ ό,τι πίστεψαν στην αρχή.

Θα έλεγα ότι λάθη γίνονται κι έχουν γίνει πολλά λάθη σε εταιρείες ή αθλήματα. Η βασική ιδέα πίσω από αυτό ήταν καλή και το πώς να το κάνουμε πιο συναρπαστικό. Το Strategy Group και η Επιτροπή της Formula 1 αποφάσισαν να το ακολουθήσουν κι εμείς νιώσαμε ότι έπρεπε να ακολουθήσουμε τους διοργανωτές των αγώνων. Μόλις οι Αγωνιστικοί Διευθυντές και οι τεχνικοί έδειξαν ότι είναι πολύ πιο περίπλοκο από μια απλή ιδέα, πιθανώς πήγαμε πολύ μακριά. Δε θα μπορούσαμε να πείσουμε τους αρμόδιους να αλλάξουν γνώμη.

Μένει πλέον η τυπική οριστικοποίηση από την Επιτροπή της Formula 1 και το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού για να επιστρέψουμε στο παλιό σύστημα ήδη από το Grand Prix του Μπαχρέιν, στη 1-3 Απριλίου.