Στη πίστα του Nurburgring αυτές τις ημέρες η BMW και η Mercedes δοκιμάζουν στο όριο τόσο τη νέα Μ5, όσο και την AMG GT-R. Η M5 θα φορά τον V8 4,4-λίτρων twin-turbo κινητήρα απόδοσης 600+ ίππων που θα συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Η κίνηση θα στέλνεται στον πίσω άξονα, ενώ για πρώτη φορά θα προσφέρεται και ως τετρακίνηση. Η γρήγορη έκδοση της επόμενης γενιάς της Σειράς 5 θα προσφέρεται στην Ευρώπη, τόσο ως τετρακίνητη, όσο και ως πισωκίνητη, ενώ στην απέναντι πλευρά της Αμερικής, η νέα BMW M5 θα προσφέρεται μόνο ως τετρακίνητη, με το σύστημα τετρακίνησης xDrive της BMW, να μεταφέρει την κίνηση όταν χρειάζεται από τον πίσω άξονα στον μπροστά.

Η R έκδοση της AMG GT θα παρουσιαστεί στο Goodwood Festival of Speed τον Ιούνιο που μας έρχεται και από το video βλέπουμε πως διαθέτει νέο αεροδυναμικό bodykit αποτελούμενο από νέο μπροστά splitter, αεραγωγούς, κεντρική απόληξη εξάτμισης, σταθερή πίσω αεροτομή, διαχύτη και διαφορετικούς προφυλακτήρες. Επίσης, υπάρχουν ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, τα οποία θα βελτιώνουν αισθητά τις επιδόσεις του αυτοκινήτου και σύστημα τετραδιεύθυνσης.

Αναμένεται να ζυγίζει τουλάχιστον 100 κιλά λιγότερο από την βασική έκδοση AMG GT S των 1.495 κιλών, να έχει σφιχτότερη ανάρτηση, μεγαλύτερα φρένα, με τον V8 4,0-λίτρων twin-turbo κινητήρα να παράγει κοντά στα 535-540 άλογα και να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε περίπου 3,4 δευτερόλεπτα. Η AMG GT R θα τοποθετηθεί ανάμεσα από την AMG GT S και την AMG GT Black Series, με την τελευταία να φημολογείται ότι θα παρουσιαστεί το 2018 και να αποδίδει κοντά στα 600 άλογα