Η Magna International ανακοίνωσε πως θα παράγει στο εργοστάσιό της στο Graz της Αυστρίας και την plug-in υβριδική έκδοση της νέας Σειράς 5. Η παραγωγή της 530e iPerformance θα ξεκινήσει το καλοκαίρι και συνδυάζει τον 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα με 184 άλογα και 320 Nm ροπής και το eDrive electric drive απόδοσης 70 kW/95 ίππων με 250 Nm ροπής, που συνδυαστικά αποδίδουν 252 ίππους με 420 Nm ροπής, εκπέμποντας μόλις 44 γρ CO2 ανά χιλιόμετρο – κατανάλωση 1,9 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6,2 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 235 χλμ/ώρα, με την πραγματική αυτονομία να ανέρχεται στα 650 χλμ, ενώ για 50 χλμ μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα της, πιάνοντας τελική ταχύτητα με αυτόν τα 140 χλμ/ώρα.


bmw-530e-iperformance-2017-16

Συνδυάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με τον ηλεκτροκινητήρα να αντλεί ενέργεια από μια 9,2 kWh μπαταρία, που είναι έτσι τοποθετημένη για να μην καταλαμβάνει χώρο στο πορτμπαγκάζ. Φορτίζει μέσω απλής πρίζας σε 7 ώρες, ενώ με χρήση ταχυφορτιστή μέσα σε 3 ώρες. Η plug-in υβριδική 530e iPerformance προσφέρεται και ως τετρακίνητη, με το σύστημα xDrive να βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό.

  • Spyros

    Μόνο 650 χιλίομετρα??? τόσα περίπου δεν θα έπρεπε να πιάνει μόνο από τη βενζίνα….?

    • χωρις να ειμαι σιγουρος για το συγκεκριμενο μοντελο…πλεον λογο υβριδικων συστηματων…..μικραινουν τα ντεποζιτα…εκει που καποτε εβλεπες 65ρια ντεποζιτα…….πλεον βλεπεις και 40ρια…οποτε λογικο και η ”μικρη” αυτονομια !!