quattro-spyder-00001

Όπως κάθε χρόνο, στις αρχές του Απριλίου πραγματοποιείται η μεγαλύτερη έκθεση παγκοσμίως ιστορικών και κλασικών αυτοκινήτων, η Techno Classica, στο Essen της Γερμανίας, με την περασμένη χρονιά να την επισκέφτηκαν 192.000 άτομα από 41 χώρες. Στην φετινή, που ανοίγει τις πύλες της στις 6 Απριλίου, η Audi θα πάει τα πρωτότυπα Quattro Spyder και το Avus Quattro, καθώς και το κεντρομήχανο αγωνιστικό πρωτότυπο Group S, το οποίο λίγοι γνωρίζουν την ύπαρξη του.

audi-avus-quattro-concept-01

Και τα δύο πρωτότυπα παρουσιάστηκαν το 1991, με το πρώτο να έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση της Φρανκφούρτης, δείχνοντας την πρόθεση της γερμανικής εταιρίας για την κυκλοφορία ενός κεντρομήχανου supercar. Το λειτουργικό πρωτότυπο είχε προκαλέσει τεράστιο ενδιαφέρον από το κοινό, και αρκετοί είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον για προ-παραγγελία.  Μηχανικά φορούσε έναν ,.8-λίτρων V6 172 ίππων και ζύγιζε μόλις 1.100 κιλά, λόγω του αλουμινένιου σώματος του, αλλά δυστυχώς, οι λάτρεις του έμειναν με τη χαρά, καθώς η Audi δεν το πέρασε στη παραγωγή εξαιτίας της πολύ ηψηλής τιμής του για μαζική παραγωγή. Σχεδόν ένα μήνα αργότερα, η Audi παρουσίασε στο Τόκιο το Avus quattro, όπου στο κέντρο του αυτοκινήτου υπήρχε ένας 6-λιτρος W12 κινητήρα απόδοσης 509 ίππων.

Planned for the 1987 World Rally Championship: the Audi Group S. The racing car never actually got the chance to race.

Από την άλλη, το αγωνιστικό Audi Group S σχεδιάστηκε για να αντικαταστήσει στο πρωτάθλημα του 1987 το ur-Quattro. Το αυτοκίνητο διέθετε ένα χαλύβδινο χωροδικτύωμα, με πλαστικό σώμα, με τον κεντρικά τοποθετημένο κινητήρα να αποδίδει 1.000 άλογα. Δυστυχώς, με την κατάργηση του Group B και του σχεδιασμένου Group S, η Audi αποφάσισε να αποσυρθεί από κάθε αγωνιστική δραστηριότητα στα ράλλυ.